Clue PR dla Sekcji Rytmu Serca Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego

Agencja Clue PR nawiązała współpracę z Sekcją Rytmu Serca Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Clue PR dla Sekcji Rytmu Serca Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego

W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za biuro prasowe klienta oraz działania skupiające się wokół relacji ze środowiskiem lekarskim, z pacjentami oraz partnerami strategicznymi Sekcji Rytmu Serca PTK.

Nadzorem nad projektem i bieżącą obsługą zajmuje się Marta Sułkowska, która dołączyła do agencji na stanowisku senior PR consultant w nowo utworzonym dziale healthcare practice. Sułkowska specjalizuje się w komunikacji w obszarach onkologicznym i kardiologicznym, profilaktyki i edukacji prozdrowotnej oraz kampanii społecznych.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych