SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola cytuje Andy'ego Warhola, celebrując różnorodność

„A Coke is a Coke” to hasło nowej reklamy Coca-Coli. W spocie marka wykorzystuje znany cytat Andy'ego Warhola o celebrowaniu różnorodności.

„We all have different hearts and hands; heads holding various views. Don’t you see? Different is beautiful. And, together is beautiful, too" - powiedział niegdyś Andy Warhol, czołowy amerykański przedstawiciel pop-artu. Tym stwierdzeniem artysta oddał hołd tolerancji i wspólnocie oraz zachęcał do celebrowania różnorodności ludzi.

Ten cytat oraz idące za nim przesłanie wykorzystuje w swoim spocie Cola-Cola. Marka pokazuje, jaką siłą jest jedność wśród ludzi, mimo że jesteśmy różni. Firma przypomina, że jej flagowy napój jest „dla wszystkich konsumentów”.

Kreację przygotowała agencja Wieden + Kennedy Portland.

Coca-Cola rezygnuje z reklamy przy Super Bowl

Koncern Coca-Cola, który przez 11 ostatnich lat emitował reklamy swoich produktów w trakcie transmisji finałowego meczu Super Bowl, w tym roku zrezygnował z tej formy aktywności. Tym razem firma zdecydowała,że spot pokaże tuż przed startem transmisji.

Specjalnie przygotowana na Super Bowl reklama zostanie wyemitowana 3 lutego br. na antenie CBS, jednak nie w przerwie między poszczególnymi kwartami, ale przed startem rozgrywek.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola cytuje Andy'ego Warhola, celebrując różnorodność

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nieuctwo
Szanowni Państwo,

w języku polskim nie można celebrować różnorodność. Można natomiast posługiwać się słownikiem języka polskiego.

celebrować:
1. «obchodzić uroczyście jakieś ważne wydarzenie; też: robić coś z namaszczeniem i przesadną powagą»
2. «odprawiać nabożeństwo w sposób szczególnie uroczysty»
odpowiedź