SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola marką, o której najczęściej się rozmawia

Marką, o której najczęściej rozmawiają Amerykanie jest Coca-Cola.

Tak wynika z rankingu opracowanego przez firmę Keller Fay Group,która analizowała rozmowy przeprowadzane przez 25.142 konsumentówmiędzy styczniem a sierpniem bieżącego roku - informuje serwisAdweek.

Główny rywal Coca-Coli jakim jest Pepsi znalazł się na miejscuczwartym, ustępując pola markom telekomunikacyjnym AT&T iVerizon. Pierwszą piątkę zamknęła natomiast sieć supermarketówWal-Mart.

O ile pierwszą dwudziestkę rankingu Keller Fay Group zdominowałymarki działające w branży technologicznej, telekomunikacyjnej imotoryzacyjnej, to 32 procent wszystkich rozmów dotyczyło dóbrkonsumenckich i firm działających w sektorze handlowym.

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola marką, o której najczęściej się rozmawia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl