Coca-Cola przekazuje część budżetu marketingowego na cele charytatywne

Coca-Cola w ramach świątecznej kampanii "Real magic" zaprasza do wsparcia wybranych organizacji pozarządowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola przekazuje część budżetu marketingowego na cele charytatywne

Coca-Cola przekaże w tym roku środki na wsparcie organizacji pozarządowych znanych z niesienia pomocy innym, w Święta i nie tylko.

Wsparcie trafi do trzech organizacji: Szlachetnej Paczki, która dzięki środkom finansowym może organizować wsparcie dla kilkudziesięciu tysięcy osób w całym kraju, Stowarzyszenia „Mali Bracia Ubogich”, które organizuje Wigilie dla Seniorów oraz do Fundacji „Społecznie bezpieczni”, wspierającej osoby w kryzysie bezdomności.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/coca-cola-podcast-swieta ##

Na potrzeby akcji przeznaczone jest część budżetu, która tradycyjnie wydawana była na święteczne press-packi dla dziennikarzy. Każdy przedstawiciel mediów, z którym kontaktuje się Coca-Cola, będzie mógł zdecydować o wsparciu przez firmę organizacji charytatywnej.

Coca-Cola w świątecznym spocie reklamowym opowiada o sile wspólnoty i jedności w wyjątkowym czasie Bożego Narodzenia. Bohaterem spotu jest chłopiec wychowywany samodzielnie przez matkę, który postanawia ożywić przed Gwiazdką swoją okolicę.

Rozpoczyna budowę nietypowej konstrukcji - komina z kartonu - oczywiście dla Świętego Mikołaja. W budowę szybko angażują się inni mieszkańcy jego bloku.  Chłopiec przy okazji zaprzyjaźnia się ze starszą, samotną kobietą.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/coca-cola-holding-wpp-zespol-openx ##

Magia w reklamie Coca-Coli

Ostatnia scena to tętniąca życiem świąteczna uczta całej lokalnej społeczności. Uczestnicy śmieją się i popijają Coca-Colę ze szklanych butelek, podczas gdy matka chłopca stawia na środku stołu indyka. Na ekranie pojawia się slogan: "Święta są magiczne, kiedy się nimi dzielimy".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"