Coca-Cola w reklamach mówi głosami Czubówny, James i Topy

W nowej odsłonie kampanii „Najlepsza Coca‑Cola Ever?” produkty mówią same za siebie. Dzieje się to za sprawą współpracy z trzema osobowościami świata kultury i rozrywki: Krystyną Czubówną, Sarą James i Bartłomiejem Topą oraz wykorzystaniu najnowszych technologii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola w reklamach mówi głosami Czubówny, James i Topy

„Najlepsza Coca‑Cola Ever?” to cykliczna kampania marki zachęcająca do rozkoszowania się smakiem kultowego napoju bez cukru. W tym roku, Coca-Cola łączy prawdziwą innowacyjność z czerpaniem inspiracji ze źródła.

Oprócz współpracy lektorskiej z Krystyną Czubówną, Sarą James i Bartłomiejem Topą, Coca-Cola wykorzystuje w materiałach promocyjnych charakterystyczne dźwięki towarzyszące delektowaniu się napojem, takie jak otwieranie, przelewanie czy unoszenie się bąbelków.

W centrum wizualnych elementów znajduje się natomiast nowa typografia, wspierana przez sztuczną inteligencję. Aby ją stworzyć, algorytm detekcji obiektów sprawdził ponad 100 tysięcy zdjęć cech charakterystycznych Coca-Cola i na tej podstawie wygenerował słowa oraz wiadomości, pozwalając produktowi po raz pierwszy „mówić”.

- Zawsze wiedzieliśmy, że Coca-Cola Zero Cukru oraz Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny mają smak, który mówi sam za siebie, ale chcieliśmy zaakcentować, co ma do powiedzenia i zaprosić fanów do odkrywania go na nowo. Od lat staramy się angażować naszych konsumentów poprzez niestandardowe działania, jednak jeszcze nigdy nie oddawaliśmy głosu samym produktom. Aż do teraz – mówi Weronika Lipińska, senior brand mManager w Coca-Cola Polska.

Kampania swoim zakresem obejmuje nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication, która odpowiada za działania komunikacyjne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?