Coca-Cola rusza z kampanią Coca-Cola Zero Sugar. Największa od dekady

Koncern Coca-Cola rusza z największą w ostatniej dekadzie kampanią reklamową bezcukrowej Coca-Coli. Promuje w niej Coca-Cocę Zero Sugar, która zastąpiła Coke Zero. Kampanię przygotowała agencja SRA Rushmore.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola rusza z kampanią Coca-Cola Zero Sugar. Największa od dekady

Warta 10 mln funtów kampania obejmuje emisję spotu tv, którego start zaplanowano na najbliższy czwartek. Główne jego przesłanie głosi „Tastes more like Coke, looks more like Coke”.

Za kreację reklamy odpowiada agencja SRA Rushmore z Madrytu (z grupy WPP), za jego produkcję odpowiada studio produkcyjne Mister, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom.

Reklamy tv będą wspierane kampanią na outdoorze oraz aktywnościami w miejscach sprzedaży - rozdanych ma być 4 mln butelek Coca-Coli Zero Sugar. W ten weekend w centrum Londynu zostanie zorganizowany event, a potem pięciometrowa replika butelki napoju ruszy w podróż po Wielkiej Brytanii.

Coca-Cola Zero Sugar zastąpiła w ofercie koncernu dotychczas sprzedawaną Coke Zero. Jak twierdzą przedstawiciele marketera, nowa wersja coli bez cukru ma możliwie najbardziej zbliżony smak do klasycznej Coca-Coli.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"