Communication Unlimited wprowadza na rynek markę Archicom Collection

Agencja zintegrowanego marketingu Communication Unlimited wprowadza na polski rynek nową markę premium – Archicom Collection. Debiutanckim projektem marki jest ekskluzywny apartamentowiec M7, będący częścią osiedla Towarowa 22 na warszawskiej Woli.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Communication Unlimited wprowadza na rynek markę Archicom Collection

W ramach launchu marki, 22 maja 2024 roku Communication Unlimited zorganizowała  wernisaż wystawy prac Helmuta Newtona w Willi Fabrykanta, który zainaugurował sprzedaż apartamentów M7. Wystawa, prezentująca prace jednego z najwybitniejszych fotografów XX wieku, podkreśla artystyczny charakter inwestycji. W przyszłości specjalnie wyselekcjonowane, sygnowane prace Newtona ozdobią przestrzenie wspólne apartamentowca.

- Połączenie sztuki z luksusowymi nieruchomościami to innowacyjne podejście, które pozwala nam wyróżnić markę Archicom Collection na rynku. Wierzymy, że sztuka może wzbogacić doświadczenie mieszkańców, tworząc unikalną atmosferę i prestiż – mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.

W ramach strategii marketingowej Communication Unlimited zadbała również o współpracę z polskimi artystami, takimi jak Katarzyna Krakowiak, Magdalena Komar i Mirosław Maszlanko, których prace wzbogacą kolekcję M7.

Do tworzenia kampanii reklamowej zaproszono natomiast znanych polskich ilustratorów: Karolinę Lubaszko, Joannę Rusinek, Alex Woronowską i Pawła Mildnera. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu