comScore: prawie 32 mln internautów w Brazylii

We wrześniu bieżącego roku z internetu korzystało 31,93 milionamieszkańców Brazylii w wieku co najmniej 15 lat.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 22 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego (26,22 mln) - wynika z danych firmy badawczejcomScore.

Najpopularniejszą w Brazylii własnością internetową, z liczbą26,62 miliona unikalnych odwiedzających, były we wrześniu stronynależące do Google. Na kolejnych miejscach znalazły się strony:Microsoftu (25,24 mln), UOL (20,62 mln), Yahoo! (17,42 mln), Terra- Telefonica (16,81 mln), Organizacoes Globo (16,68 mln), GrupoBrasil Telecom (16,57 mln), Wikimedia Foundation (10,8 mln),MercadoLibre (10,2 mln), WordPress (10,07 mln), BuscaPe.com Inc.(8,31 mln), Lojas Americanas (8,15 mln), Grupo Abril (8,03 mln),4SHARED.COM (6,5 mln) oraz Ask Network (5,6 mln).

Dane comScore pokazują również, że czołowe lokalne własnościinternetowe cieszą się także sporą popularnością poza granicamiBrazylii. Przykładowo 38,4 proc. internautów odwiedzających stronyporównywarki cenowej BuscaPe pochodziło spoza tego kraju, a wprzypadku portalu UOL wskaźnik ten wyniósł 24,7 proc.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo