comScore: prawie 32 mln internautów w Brazylii

We wrześniu bieżącego roku z internetu korzystało 31,93 milionamieszkańców Brazylii w wieku co najmniej 15 lat.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 22 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego (26,22 mln) - wynika z danych firmy badawczejcomScore.

Najpopularniejszą w Brazylii własnością internetową, z liczbą26,62 miliona unikalnych odwiedzających, były we wrześniu stronynależące do Google. Na kolejnych miejscach znalazły się strony:Microsoftu (25,24 mln), UOL (20,62 mln), Yahoo! (17,42 mln), Terra- Telefonica (16,81 mln), Organizacoes Globo (16,68 mln), GrupoBrasil Telecom (16,57 mln), Wikimedia Foundation (10,8 mln),MercadoLibre (10,2 mln), WordPress (10,07 mln), BuscaPe.com Inc.(8,31 mln), Lojas Americanas (8,15 mln), Grupo Abril (8,03 mln),4SHARED.COM (6,5 mln) oraz Ask Network (5,6 mln).

Dane comScore pokazują również, że czołowe lokalne własnościinternetowe cieszą się także sporą popularnością poza granicamiBrazylii. Przykładowo 38,4 proc. internautów odwiedzających stronyporównywarki cenowej BuscaPe pochodziło spoza tego kraju, a wprzypadku portalu UOL wskaźnik ten wyniósł 24,7 proc.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu