comScore: prawie 35 mln brytyjskich internautów ogląda wideo online

34,7 miliona brytyjskich internautów obejrzało w listopadzie ubiegłego roku nieco ponad 6 miliardów klipów wideo online.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że w omawianym miesiącu miało miejsce prawie 964 miliony sesji oglądania klipów, co dało średnią 6 klipów na jedną sesję.

Czołową własnością z treściami wideo online były strony należące do Google (głównie YouTube) - 428 milionów sesji i 30,4 miliona unikalnych użytkowników. Kolejne były strony BBC (46,8 mln sesji, 9,9 mln użytk.), Vevo (41,4 mln sesji, 9,8 mln użytk.), Facebook (28,2 mln sesji, 8,8 mln użytk.) i Dailymotion (13,1 mln sesji, 3,4 mln użytk.).

Z danych comScore wynika również, że w listopadzie 2010 roku 23 miliony internautów z Wielkiej Brytanii obejrzało 527 milionów reklam wideo, co dało średnią 23 reklam na jednego użytkownika.

Do największej grupy internautów - 7,2 miliona - dotarła SpotXchange Video Network, wyprzedzając Google (5,8 mln), Joost Video Network (5,8 mln), ITV (4,6 mln) i Crosspoint Media (4,3 mln). Za to najwięcej reklam wyświetliła ITV (62,6 mln).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta