SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

comScore: więcej kobiet niż mężczyzn odwiedza serwisy społecznościowe

Portale społecznościowe docierają w skali globalnej do większego odsetka kobiet niż mężczyzn.

Z najnowszego raportu firmy badawczej comScore pod nazwą 'Women on the Web: How Women are Shaping the Internet' wynika, że w maju bieżącego roku strony serwisów społecznościowych odwiedziło 75,8 proc. korzystających z internetu kobiet, w porównaniu do 69,7 proc. mężczyzn.

Co prawda kobiety stanowią 47,9 proc. liczby unikalnych użytkowników portali społecznościowych, ale konsumują o 57 proc. więcej stron niż mężczyźni i odpowiadają za blisko 57 proc. całkowitego czasu spędzanego w serwisach typu Facebook czy MySpace. Kobiety przeznaczają także dużo więcej niż mężczyźni czasu na korzystanie z serwisów społecznościowych - w maju było to średnio 5,5 do 3,9 godziny.

Nie tylko w skali globalnej, ale również w każdym z analizowanych regionów portale społecznościowe docierają do większego odsetka kobiet niż mężczyzn. Najwyższy wskaźnik odnotowano w Ameryce Łacińskiej, gdzie 94,1 proc. kobiet wchodziło w maju na tego typu strony (wobec 91,9 proc. mężczyzn). Z kolei w Ameryce Północnej społecznościowe serwisy docierają do 91,0 proc. kobiet i 87,5 proc. mężczyzn, w Europie do odpowiednio 85,6 i 80,6 proc., a w regionie Azji i Pacyfiku do 54,9 i 50,7 proc.

Z raportu comScore wynika również, że kobiety przeznaczają na surfowanie po sieci średnio 25 godzin w miesiącu - to o około 8 proc. więcej czasu niż mężczyźni.

Dołącz do dyskusji: comScore: więcej kobiet niż mężczyzn odwiedza serwisy społecznościowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl