Corporate Profiles/DDB Warszawa i Starcom liderami 10-lecia EffieAwards

Agencja reklamowa Corporate Profiles/DDB Warszawa i dom mediowyStarcom to liderzy podsumowania 10-lecia konkursu Effie Awards.Obie firmy wyjaśniają, że kluczem do sukcesu jest odpowiednizespół, zrozumienie potrzeb konsumentów i sprawna współpraca zklientami.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z podsumowania 10-lecia polskiej edycji konkursu Effie Awardsnagradzającego efekty rynkowe kampanii reklamowych wynika, żenajefektywniejszymi firmami w branży są agencja reklamowa CorporateProfiles/DDB Warszawa i dom mediowy Starcom. Zajęły one pierwszemiejsca w rankingu, w którym za nominację do Effie przyznawano 1punkt, za brąz - 3 punkty, za srebro - 5 punktów, za złoto - 8punktów, a za grand prix - 16 punktów.

- Przez 10 lat zdobyliśmy 26 nagród Effie dla 17 marek,najwięcej - 4 statuetki - dla piwa Tyskie, a inne m.in. McDonald's,Lipton, Gazety Wyborczej, telewizji n i oleju Kujawski - wyliczaSzymon Gutkowski, dyrektor generalny DDB Warszawa.- Wyróżnienia Effie otrzymaliśmy za kampanie zrealizowane m.in. dlaCoca-Coli Poland Services, Kraft Foods Polska, Fiat Auto Poland,holdingu ITI, Kompanii Piwowarskiej, TVN, Vattenfall, PKN Orlen,Link4, Avon, Levi's i US Pharmacia - wymienia Piotr Ruszak,marketing manager w Starcomie.

Przedstawiciele obu liderów podsumowania Effie Awards przyznają,że na efektywność rynkową kampanii reklamowej wpływa wieleczynników. - Trzeba stworzyć zgrany zespół z klientem, rozumiećpotrzeby konsumenta, śledzić konkurencję i zdecydować się naklarowny przekaz przykuwający uwagę i wychodzący w mediach pozaschematy, pamiętając jednocześnie o silnym brandingu - opisujeSzymon Gutkowski. - Zanim zaczniemy zastanawiać się nad doboremkanałów dotarcia, powinna powstać strategia działań, która będziespajała wszystkie aktywności, jakie sobie zaplanujemy - dodajePiotr Ruszak. - Istotna jest również innowacyjność polegającaprzede wszystkim na tworzeniu kampanii, które oznaczają dialog zkonsumentem i zaangażowanie ludzi, do których chcemy mówić -zaznacza.

Gutkowski i Ruszak podkreślają, że nie byłoby tylu wyróżnień zakampanie przygotowane przez ich firmy bez odpowiedniego podejściazatrudnionych w nich osób. - W DBB mamy stosunkowo małą rotacjępracowników, a z klientami pracujemy przez wiele lat - opisujeSzymon Gutkowski. - Do tego dochodzi stabilność, kreatywność ikonsekwentne myślenie strategiczne całego zespołu - dodaje. -Jesteśmy nastawienie na realizowanie kampanii innowacyjnych, botakie są najbardziej efektywne - podsumowuje Piotr Ruszak.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu