SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coty zostaje przy OMD

Firma kosmetyczna Coty postanowiła ponownie powierzyć domowi mediowemu OMD swój brytyjski budżet medialny.

W finałowej fazie przetargu o warty 25 milionów funtów budżet OMD pokonał dom mediowy Maxus, należący do holdingu WPP Group.

Przetarg, prowadzony przez międzynarodowego dyrektora ds. marketingu w Coty Signuma Graeffa, obejmował medialną obsługę oddziałów francuskiego koncernu kosmetycznego Prestige (marki Calvin Klein, Chloé, Jennifer Lopez i JOOP!) i Beauty (adidas, Pierre Cardin, Rimmel i Stetson).

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym roku firma wydała na promocję w brytyjskich mediach 25 milionów funtów, z czego 12 mln zostało przeznaczonych na telewizję, a 11,3 mln na prasę.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coty zostaje przy OMD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl