SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coty zostaje przy OMD

Firma kosmetyczna Coty postanowiła ponownie powierzyć domowimediowemu OMD swój brytyjski budżet medialny.

W finałowej fazie przetargu o warty 25 milionów funtów budżetOMD pokonał dom mediowy Maxus, należący do holdingu WPP Group.

Przetarg, prowadzony przez międzynarodowego dyrektora ds.marketingu w Coty Signuma Graeffa, obejmował medialną obsługęoddziałów francuskiego koncernu kosmetycznego Prestige (markiCalvin Klein, Chloé, Jennifer Lopez i JOOP!) i Beauty (adidas,Pierre Cardin, Rimmel i Stetson).

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym rokufirma wydała na promocję w brytyjskich mediach 25 milionów funtów,z czego 12 mln zostało przeznaczonych na telewizję, a 11,3 mln naprasę.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coty zostaje przy OMD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl