SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Cream' docenił kampanię Coca-Cola Light

W najnowszym wydaniu kwartalnika 'Cream Magazine', jednego z najbardziej prestiżowych na świecie tytułów zajmujących się promowaniem kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, zaprezentowana została kampania marki Coca - Cola Light, zrealizowana przez dom mediowy Starcom i Next (Starcom MediaVest).

Projekt, jako jedyny przykład z polskiego rynku, znalazł się wśród 36 najciekawszych zdaniem „Cream Magazine” akcji reklamowych na świecie.

       

Opisana przez kwartalnik „Cream” kampania marki Coca-Cola Light miała miejsce w marcu ub.r. Zaplanowane przez Starcom i Next działania wykorzystywały sponsoring, akcje specjalne i ambient media. Poprzedzały one wprowadzenie do telewizji nowego spotu Coca-Cola Light, w którym głównym tematem było grupowe oklaskiwanie osób wyróżniających się z tłumu. Ponieważ zwyczaj ten wydawał się być obcy polskiej mentalności, kampania z wykorzystaniem niestandardowych kanałów komunikacji miała go oswoić i sprawić, że planowana komunikacja telewizyjna zostanie dobrze przyjęta. Starcom i Next uznali, że najlepszym sposobem na wprowadzenie do codziennego życia Polaków zwyczaju oklaskiwania innych będzie wykorzystanie idei flash mobów i rozpropagowanie jej w Internecie. W tym celu w sześciu głównych miastach Polski zainicjowano działalność Grupy Aplauz organizującej akcje, polegające na biciu brawa w miejscach publicznych. Flash moby spotkały się z ogromnym zainteresowaniem grupy docelowej i były szeroko komentowane w mediach.

„Cream Magazine” jest dystrybuowany w 49 krajach. Wydawcą kwartalnika jest firma C Squared Communications Ltd., do której należy również serwis Creative Data Base.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Cream' docenił kampanię Coca-Cola Light

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl