'Cream' docenił kampanię Coca-Cola Light

W najnowszym wydaniu kwartalnika 'Cream Magazine', jednego z najbardziej prestiżowych na świecie tytułów zajmujących się promowaniem kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, zaprezentowana została kampania marki Coca - Cola Light, zrealizowana przez dom mediowy Starcom i Next (Starcom MediaVest).

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Projekt, jako jedyny przykład z polskiego rynku, znalazł się wśród 36 najciekawszych zdaniem „Cream Magazine” akcji reklamowych na świecie.

       

Opisana przez kwartalnik „Cream” kampania marki Coca-Cola Light miała miejsce w marcu ub.r. Zaplanowane przez Starcom i Next działania wykorzystywały sponsoring, akcje specjalne i ambient media. Poprzedzały one wprowadzenie do telewizji nowego spotu Coca-Cola Light, w którym głównym tematem było grupowe oklaskiwanie osób wyróżniających się z tłumu. Ponieważ zwyczaj ten wydawał się być obcy polskiej mentalności, kampania z wykorzystaniem niestandardowych kanałów komunikacji miała go oswoić i sprawić, że planowana komunikacja telewizyjna zostanie dobrze przyjęta. Starcom i Next uznali, że najlepszym sposobem na wprowadzenie do codziennego życia Polaków zwyczaju oklaskiwania innych będzie wykorzystanie idei flash mobów i rozpropagowanie jej w Internecie. W tym celu w sześciu głównych miastach Polski zainicjowano działalność Grupy Aplauz organizującej akcje, polegające na biciu brawa w miejscach publicznych. Flash moby spotkały się z ogromnym zainteresowaniem grupy docelowej i były szeroko komentowane w mediach.

„Cream Magazine” jest dystrybuowany w 49 krajach. Wydawcą kwartalnika jest firma C Squared Communications Ltd., do której należy również serwis Creative Data Base.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style