SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cukierki Ricola promowane w filharmonii (wideo)

Ricola, producent cukierków przeciw kaszlowi i ułatwiających oddychanie, przeprowadził nietypową akcję promocyjną w jednej z filharmonii. Za pomysł i realizację działań odpowiada hamburski oddział agencji Jung von Matt.

Article

Uporczywe chrząknięcia czy kasłanie są w stanie skutecznie uprzykrzyć życie muzyków. Podczas jednego z koncertów w filharmonii osoby zasiadające na widowni zaczęły wydawać uporczywe odgłosy, które w końcu przerodziły się w dźwięk arii operowej. Całość akcji wieńczyło odsłonięcie logo Ricola.

Za działania odpowiada hamburski oddział Jung von Matt.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cukierki Ricola promowane w filharmonii (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl