SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfra+: koniec magazynu papierowego, czas na e-rachunek

18 marca ruszyły nowe strony internetowe Canal+ i Cyfry+. Odnowiony został też serwis ICA (Internetowe Centrum Abonentów). Wkrótce platforma wprowadzi usługę e-rachunek.

Cyfra+: koniec magazynu papierowego, czas na e-rachunek

Nowe serwisy internetowe oraz newslettery wraz z odnowionym Internetowym Centrum Abonenta (ICA) zastąpią dotychczasową drukowaną wersję magazynu Plus+. - To rozwiązania nowoczesne, wygodne dla abonentów, a przy tym proekologiczne - mówi Maciej Kiryłło, dyrektor wykonawczy pionu marketingu i członek zarządu Canal+ Cyfrowy. Cyfra+ deklaruje, że niebawem zaproponuje e-rachunek z formami płatności w wersji elektronicznej.
 
Nowa strona Cyfry+ oferuje zwiastuny filmowe, zapowiedzi najbliższych premier, materiały z kanałów tematycznych, ciekawostki z życia gwiazd, gry flaszowe kanałów MiniMini i ZigZap, a także przepisy kulinarne zaczerpnięte z programów Kuchni.tv. Serwis wykorzystuje aplikacje taką jak interaktywny przewodnik po programach.

 
Zmieniony serwis Canal+ zawiera trailery filmów i nagrania z magazynów: „Aktualności Filmowe” czy „Łapu-Capu Extra”. Wkrótce pojawią się  blogi dziennikarzy sportowych m.in. eksperta ligi angielskiej Rafała Nahornego, ligi włoskiej Tomasza Lipińskiego, a także ligi francuskiej Rafała Dębińskiego. 

 
Stronę Cyfry+ zaprojektowała agencja interaktywna Argonauts° (Grey Group), a nowy serwis Canal+ agencja Tribal DDB.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cyfra+: koniec magazynu papierowego, czas na e-rachunek

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Wkurzające jest to że pod takimi akcjami podpisuje się zazwyczaj hasła w stylu ochrona środowiska itd.. a i tak w między czasie wysyła się głupie reklamówki, pisemka i broszury na sztywnych, kredowych papierach. A chodzi tym czasie o zwykłe oszczędności i zaoszczędzenie na abonentach kolejnych pieniędzy.
Absolutnie to klient powinien mieć prawo wyboru o formie otrzymania rachunku i kropka! W końcu płaci firmie za obsługę!
8 8
odpowiedź
User
obserwator
Zgadzam się :)
8 9
odpowiedź
User
Tomik
Owszem wybór powinien być. Ja jednak wolę otrzymywać i otrzymuję biuletyn Cyfry+ z zapowiedziami szczególnych propozycji programowych w formie elektronicznej. Wkurzał mnie wcześniej gruby Magazyn+, wraz z rozliczeniem abonamentu na 2 miesiące, który ledwie mieścił się w mojej skrzynce pocztowej, zaś rachunek rozliczeniowy w formie elektronicznej to także dobry pomysł, gdyż często listonosz mi go przynosił na ostatnią chwilę.
8 8
odpowiedź
User
seb
Taaa ekologia, jakie to wzruszające :/
Oczywiście o tym, że to oszczędności dla firmy (i pewnie główny powód) zmiany to ani słowa. Oczywiście nie można liczyć na to, że obniżenie kosztów przełoży się na obniżki dla abonentów; wręcz przeciwnie - podwyżki szykują...
8 8
odpowiedź