SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy budżet Logitech dla DWA

Agencja DWA wygrała przetarg na obsługę cyfrowych działańmedialnych firmy Logitech na rynku europejskim.

W pokonanym polu DWA zostawiła dwie inne agencje. Teraz zajmiesię ona przygotowaniem ogólnoeuropejskiej kampanii w okresieprzedświątecznym promującej kamery internetowe Logitech - informujeserwis Brand Republic.

"Jako agencja medialna specjalizująca się w planowaniu ikupowaniu mediów dla firm technologicznych, to zwycięstwo jest nietylko świadectwem wiedzy i orientowania się DWA w zakresie sposobukupowania przez klientów produktów technologicznych, ale dowodzitakże naszej siły i referencji na rynku cyfrowych mediów" -stwierdził Chris Bagnall, dyrektor działu obsługi klienta wDWA.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Logitech dla DWA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl