SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy Polsat i Plus mają nową cyfrową centralę, wartą 83 mln zł

W Grodzisku Mazowieckim powstało Mobile Switching Centre & Data Center z którego korzystać będą spółki Cyfrowy Polsat i Polkomtel. Wartość projektu to prawie 83 mln zł.

Article

Obiekt, którego powierzchnia całkowita wynosi 6 850 m kw., będzie pełnił funkcję zaawansowanej technologicznie cyfrowej centrali telekomunikacyjnej oraz centrum przetwarzania danych.

- To najnowocześniejsze w Polsce i jedno z najbardziej zaawansowanych technologicznie centrów w Europie powstało przede wszystkim z myślą o naszych klientach. Zapewnimy milionom klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu jeszcze lepszą obsługę i jeszcze większy komfort korzystania z naszych usług - mówi Tomasz Gillner-Gorywoda, dyrektor generalny Polkomtela.

Do głównych zadań realizowanych w Mobile Switching Centre & Data Center będzie należeć m.in. koordynacja połączeń pomiędzy użytkownikami, proces autoryzacji i uwierzytelniania abonentów oraz zestawianie dziesiątków tysięcy połączeń w celu szybkiego przesyłania danych. Ponadto w serwerowniach będą przechowywane oraz przetwarzane dane klientów firm Polkomtel i Cyfrowy Polsat. Rozwijane w nich będą także kolejne usługi i produkty komercyjne.

Głównym wykonawcą inwestycji, zleconej przez SPV Grodzisk, była firma Qumak.

Cyfrowy Polsat na koniec ub.r. miał 3,53 mln klientów (więcej na ten temat), a Polkomtel - 14,13 mln abonentów (dowiedz się więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat i Plus mają nową cyfrową centralę, wartą 83 mln zł

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
POLPOT
HURRA
8 8
odpowiedź
User
Bolek
Tak potężnej firmie nowoczesne centrala jest niezbędna. Mają najwięcej abonentów (cp), do tego potężny plus. Jest czym zarządzać, a tu technika jednak najważniejsza. Cóż, obsługa klienta ważna rzecz, to też w końcu powód, dla którego ludzie się na cp decydowali.
10 8
odpowiedź
User
romcio34
Jak mówię na dyskotece, ze mam Cyfrowy Polsat to wszystkie laski chcą do mnie przyjść i nie chcą wyjść wieczorem.
8 8
odpowiedź
User
kwach
Już lepsza obsługa chyba nie może być niż w Cyfrowym Polsacie, jest doskonała. Teraz będzie chyba megamega doskonała. Z Plusa odchodzi najwięcej klientów, to naganiacze będą mieć więcej czasu aby pogadac z tymi, którzy jeszcze zostali.
8 8
odpowiedź
User
Gacek
Chyba macie jakiś problem z tym hejtem. Z Plusem nie mam nic wspólnego, nigdy nie mialem tam tel. ale na cp narzekać na pewno nie mogę. To był mój świadomy wybór, więc nie obrażajcie mnie.
8 8
odpowiedź