SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy Polsat promuje „rewolucję programową” (wideo)

Cyfrowy Polsat wystartował z kampanią promocyjną „rewolucji programowej”, przeprowadzonej przez operatora. Akcja realizowana jest pod hasłem „Wybieraj mądrze na Święta, abyś nie żałował po Świętach”.

Działania obejmują telewizję (Polsat, TVP, TVN, TV4, kanały tematyczne), radio (Radio Zet, RMF FM, Złote Przeboje, RMF Maxx, PiN), prasę („Gazeta Telewizyjna”, „Wprost” ) i internet (Onet, Wp.pl, Gazeta.pl, wyszukiwarki).

Kreację przygotował agencja Clos Brothers, media zaplanował PHD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat promuje „rewolucję programową” (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mieszko
I dobrze, że jest o tym głośno w mediach. CP bardzo się rozrosło i konkurencja nie wygląda na mogącą na to sensownie odpowiedzieć. Viasaty, BBC to bardzo duże wzmocnienia programowe i myślę, że to ludzi może zainteresować. Tak samo net mobilny. LTE jest najlepszy na rynku i dlatego też warto być w CP.
odpowiedź
User
daniel
z taką promocją można zawojować święta bez obawy o to, że przebije to konkurencja; cyfrowy polsat może już bez obaw świętować
odpowiedź
User
Bartek
Dobre z tą nalepką. Ja aż tak bardzo CP nie lubię, ale przyznam, że w ostatnich dniach duuużo więcej czasu spędzam przed telewizorem. Sporo nowego ciekawego i to chyba powie każdy abonent CP. Pozdrawiam!
odpowiedź