Cyfrowy Polsat promuje telewizję internetową z dekoderem (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu, promująca usługę telewizji internetowej OTT z dekoderem. W spocie wystąpił aktor Jacek Braciak, reklamę przygotowały Grey Group, TFP, Xantus  i Ztudio&Burza.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cyfrowy Polsat promuje telewizję internetową z dekoderem (wideo)

W telewizji internetowej z dekoderem od Cyfrowego Polsatu można skorzystać za pośrednictwem Internetu od dowolnego dostawcy, a na start jest dostępnych ponad 100 kanałów bez opłat przez 3 miesiące.

Elastyczna oferta programowa zapewnia możliwość dowolnego włączania pakietów (bezpośrednio z poziomu dekodera w nowej aplikacji sklep) i płacenia tylko za te, które się wybrało. Do wyboru jest 9 pakietów, które można aktywować na 30 dni.

W spocie reklamowym trójka nastolatków włącza za pośrednictwem OTT ulubiony mecz, gdy okazuje się, że dekoder należy do taty (w tej roli Jacek Braciak).

Kampania prowadzona jest w telewizji, wybranych stacjach radiowych i w internecie.

Kreację przygotowała agencja Grey Group, za produkcję odpowiada TFP Mariusz Matwiejczuk. Planowanie i zakup mediów powierzono Vizeum. Postprodukcją wideo zajęło się studio Xantus, a audio – Ztudio&Burza. Reżyserem spotu jest Piotr Janowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat