Czart, Hand Made, Public Bridge i S4 zajmą się kreacją reklam dla Taurona

Spółka Tauron Sprzedaż (Grupa Tauron) wybrała do obsługi reklamowej na 18 miesięcy cztery agencje reklamowe: Czart, Hand Made, Public Bridge i S4. Łączna wartość zawartych umów wynosi ponad 10,6 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Tauron Sprzedaż przetarg na obsługę reklamową rozpoczął w czerwcu br. Dotyczył on obsługi kampanii reklamowych tej spółki przez osiemnaście miesięcy od momentu podpisana umowy.

Firma otrzymała w sumie 13 ofert. Oprócz zwycięskich agencji złożyły je również: Polymus, Grupa Eskadra, Fabryka Idei, Media Partner, Firma Projektowo-Reklamowa Niedzielski, The Digitals, Socializer oraz dwa konsorcja: Ecorys Polska z BBDO Warszawa i Paweł Suchocki Buzz Media Project Ambient z Martis SA i Walk Creative.

Najwyższe punktacje zebrały propozycje agencji Czart, Hand Made, Public Bridge i S4. Oferta Czart została wyceniona na 2,6 mln zł, Hand Made - na  4,4 mln zł, Public Bridge - na 1,3 mln zł, a S4 - na 2,3 mln zł.

Agencje te zajmować się będą m.in. przygotowaniem strategii komunikacji, kreacji, sloganów reklamowych, projektów materiałów ATL i BTL. Zaplanowane przez Tauron kampanie obejmować będą telewizję, prasę, internet, radio, programy lojalnościowe, akcje ambientowe, loterie i konkursy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem