Czas na walkę z rakiem

Agencje TBWA\PR i TBWA\TELESCOPE wygrały przetarg na obsługęmedialną ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej na rzecz popularyzacjiEuropejskiego Kodeksu Walki z Rakiem, realizowanej dla CentrumOnkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Umowa została podpisana na pięć miesięcy z możliwościąkontynuacji na kolejne lata.

Pod hasłem "Pokaż komuś, że go kochasz" w sierpniu 2007 ruszakampania edukacyjna upowszechniająca Europejski Kodeks Walki zRakiem. Celem działań jest propagowanie zdrowego stylu życia,wzbudzenie zainteresowania Kodeksem wśród lekarzy, a także edukacjadziennikarzy na temat profilaktyki pierwotnej.

W ramach projektu Agencja TBWA\PR odpowiedzialna będzie zaprzeprowadzenie i organizację kompleksowych działań medialnych.Agencja min. poprowadzi cykl konferencji prasowych w całym kraju zudziałem regionalnych Centrów Onkologii, ekspertów i ambasadorówkampanii, zajmie się oprawą medialną licznych wydarzeń specjalnychprzewidzianych podczas kampanii, a także odpowie za realizacjękomunikacji z lekarzami.

TBWA\TELESCOPE opracuje i zrealizuje film animowany oraz komiksna potrzeby akcji, który zostanie wyemitowany w kinach a także wkanałach telewizji publicznej i prywatnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami