SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Czteryczwarte dla Herbapolu. Czas na Green-Up Power Plus

Czteryczwarte Brand Design zaprojektowało dla Herbapolu nową submarkę – Green-Up Power Plus.

Herbapol rozbudował swoje portfolio napojów energetycznych poprzez wprowadzenie nowej submarki – Green-Up Power Plus. Zadanie to zostało zlecone Czteryczwarte Brand Design, które wcześniej stworzyło markę i projekty opakowań dla linii Green-Up.

Celem producenta było zaprojektowanie nowego wariantu produktu, nadal naturalnego, ale wyróżniającego się działaniem energetyzującym.

Koncept graficzny opiera się na zwizualizowaniu siły nowego napoju, co zrealizowano poprzez stworzenie efektu zamknięcia w opakowaniu potężnej mocy, która spogląda na konsumenta swoim zielonym okiem. Dodatkowo, siłę produktu ma symbolizować granatowo-czarna kolorystyka puszki.

Dołącz do dyskusji: Czteryczwarte dla Herbapolu. Czas na Green-Up Power Plus

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kofeina
Opakowanie beznadzieja, Redbull czy nowe opakowania Tigera są o niebo lepsze! Czcionka jak z soczku marchewkowego dla dzieci, zielone oko jak z bajki Scooby Do, od początku green up nie powalały opakowaniami i reklamą i szczerze mówiąc nie wiem do kogo oni to kierują. Produkt sam w sobie jest dla mnie bezkonkurencyjny, reszta napojów energetyzujących się nie umywa i myślę sporo osób właśnie tylko dzięki temu kupuje ten produkt bo reklama to raczej nikogo by nie skusiła
odpowiedź
User
Frania
Nie przepadam za
odpowiedź