Czteryczwarte wprowadza na rynek Tukan - nowy rodzaj chleba

Grupa Czteryczwarte zajęła się NPD, namingem oraz oprawą graficzną nowego produktu z portfolio Zeelandia - chleba Tukan.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Tukan to chleb z ziarnami i z dodatkiem tropikalnych owoców suszonych, takich jak papaja, ananas, figi i daktyle. Agencji zależało na połączeniu skojarzeń z tradycją, a zarazem egzotyką.

- Poszukiwaliśmy polskiej nazwy słownikowej, która pod względem semantycznym będzie wprowadzać skojarzenia z czymś atrakcyjnym, kolorowym, egzotycznym. Tukan spełnia te wymagania, a oprócz odpowiednich konotacji ma też inne istotne walory. Jest nazwą krótką, łatwą do wymówienia, przy tym bardzo charakterystyczną. Co ważne, jako nazwa nietypowa dla kategorii ma szansę wyróżnić nowy produkt na półce - powiedziała Edyta Janiszek, senior copywriter w Grupie Czteryczwarte.

W ramach projektu systemu powstał również key visual i projekty materiałów POS.

Jak mówi Joanna Aleksandrowicz, new business i PR director z Grupy Czteryczwarte, z okazji wprowadzenia na rynek nowego produktu nie zaplanowano żadnych działań reklamowych.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję