SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czteryczwarte wygrało przetarg Herbapolu

Rozstrzygnięto przetarg na nowe Brand Identity dla marki Herbapol. Zmianą identyfikacji wizualnej i projektem kilkudziesięciu opakowań herbat i syropów zajmie się agencja reklamowa Czteryczwarte.

Jak wynika z badań konsumenckich, Herbapol to marka z tradycją, rozpoznawalna, kojarzona z doskonałą jakością produktów. Zdaniem Pawła Kaweckiego, Kierownika Marketingu firmy Herbapol-Lublin SA, marka Herbapol ma ogromny potencjał rozwoju.

- Pracujemy obecnie nad rekonstrukcją architektury marki Herbapol i odświeżeniem jej wizerunku, więc jest to doskonały moment, by zmodyfikować logo, stworzyć nowy konstans graficzny oraz zmienić szatę graficzną poszczególnych linii produktowych. Chcemy, by nowe rozwiązania graficzne opakowań nawiązywały do dziedzictwa marki, oddawały jej kluczowe wartości, ale też wprowadziły większą spójność oraz silniejsze oddziaływanie opakowań z półki sklepowej - powiedział Paweł Kawecki..

Nowe opakowania zaczną pojawiać się na rynku już w 2008 roku. W tej chwili Czteryczwarte pracuje nad projektami opakowań dla linii herbat i syropów owocowych, herbat funkcjonalnych oraz mieszanek aptecznych Herbapolu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Czteryczwarte wygrało przetarg Herbapolu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl