SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Czujesz dumę?” - Michał Piróg i Viva! przeciwko przemysłowej hodowli kur (wideo)

Ruszyła kampania Fundacji Viva! przeciwko znęcaniu się nad kurami przemysłowo hodowanymi dla jajek. Akcję, w której występuje Michał Piróg, przygotowały firmy IQ Marketing i World Video.

„Czujesz dumę?” - Michał Piróg i Viva! przeciwko przemysłowej hodowli kur (wideo)

W kampanii Fundacji Viva! pod hasłem „Czujesz dumę!” Michał Piróg odwołuje się do dumy narodowej i tolerancji Polaków, żeby pokazać, jakie cierpienia znoszą kury z chowu przemysłowego oraz jakie jest pochodzenie większości jajek, które kupujemy. Akcja informuje, że nasz kraj jako jedyny członek Unii Europejskiej przesuwa termin wprowadzenia unijnej dyrektywy dotyczącej powiększenia klatek, w których żyją kury nioski.


Celem akcji jest zachęcenie Polaków, aby dokonywali bardziej świadomych wyborów konsumenckich i nie kupowali jajek z symbolem „3” na opakowaniach.

W ramach kampanii spot z Pirógiem został już umieszczony w internecie, a będzie też emitowany w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie i Trójmieście. Ponadto akcja obejmie prasę oraz media społecznościowe. Koncepcję i kreację kampanii przygotował zespół Big Idea, działu ATL agencji IQ Marketing, spot wyreżyserował Jarosław Dubaniewicz, a jego produkcją zajął się dom produkcyjny World Video.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Czujesz dumę?” - Michał Piróg i Viva! przeciwko przemysłowej hodowli kur (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kurka wodna!
Nie kupuję jajek z symbolem "3", kupuję "zerówki". Cenię wszelkie akcje Vivy, ale ta akurat będzie mieć sens wtedy, kiedy tzw. klientom uświadomi się, gdzie na jajku szukać symbolu, bo zdarzyło się parę razy tak, że pani ekspedientka nie wiedziała, o co chodzi z tymi "zerówkami". Uważam, że w każdym sklepie powinna być informacja, gdzie szukać symbolu i co oznacza każda pierwsza cyfra.
odpowiedź
User
Bruce
Poruszające, dobra robota.
odpowiedź
User
Vena
Dobra akcja, niestety dla Polaka liczy się tylko cena jajka, nie los tych biednych kur.
odpowiedź
User
asf
Dzięki dobry człowieku. Oby więcej tak czułych i nie myślących tylko o sobie ludzi:) Gratuluję.
odpowiedź
User
Ja
Dobre!!! Zmieniliście zdjęcie ?????? To poprzednie przedstawiało jajka z nr hodowcy !!! To natomiast ma tylko nr 3 Pl !!! Śmieszni jesteście !!! Ktoś wam zwrócił uwagę ??? Jesteście dla mnie zerem !!! Drukując plakaty z nr fermy nie wiecie tak naprawdę o czym piszecie!!! A te wasze wnioski, że kury mają obcięte dzioby, nogi lub głowy , by więcej ich się zmieściło w klatce to mam wrażenie , że mam doczynienia z dziećmi. Nieobrażając dzieci.
odpowiedź