„Czy Jysk jest dla Ciebie?” - pyta sieć sklepów w kampanii wizerunkowej

Sieć sklepów Jysk rusza z nową kampanię wizerunkową, pod hasłem: „Czy Jysk jest dla Ciebie? Who is Jysk”. Kampania ma na celu pokazać detalistę jako miejsce pracy dla każdego z kulturą pracy opartą na zaufaniu, szacunku do różnorodności oraz możliwościach rozwoju dla każdego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Czy Jysk jest dla Ciebie?” - pyta sieć sklepów w kampanii wizerunkowej

Kampania wizerunkowa prowadzona będzie we wszystkich krajach Jysk na przełomie stycznia i lutego w mediach społecznościowych. Różnej długości spoty, nawiązujące do tematu przewodniego będą pokazywane na YouTube oraz na Facebook'u.

Spoty wizerunkowe, wyświetlane w mediach społecznościowych, bazują na filmie.

Pracownicy w kampanii Jysk 

W dodatkowe działania komunikacyjne zaangażowali się również wewnętrzni ambasadorzy marki - pracownicy, tworząc serię własnych postów pokazujących codzienną pracę.

- Jysk jest firmą opartą na wartościach o silnych skandynawskich korzeniach. Nasze wewnętrzne zasady mówiące o wartościach i przywództwie, tworzą ramy relacji wobec siebie w Jysk, jak również wobec partnerów zewnętrznych. Wierzymy, że nasi pracownicy są kluczem do naszego sukcesu. Dlatego dbamy o rozwój i chcemy tworzyć miejsce pracy, w którym każdy będzie czuł się dobrze. O tym też jest ta kampania - mówi Sylwia Filimon, dyrektor komunikacji Jysk Polska.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style