Dalekie podróże w kampanii bezalkoholowej wersji Żywca

Pod hasłem „Zero alkoholu, smak Ż” ruszyła kampania reklamowa piwa Żywiec 0,0 proc. Odpowiadają za nią 2012 Agency, Opus Film, VML, Starcom i Hope.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dalekie podróże w kampanii bezalkoholowej wersji Żywca

Główną osią komunikacji są 15-sekundowe spoty reklamowe, emitowane we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.

Dwie wersje reklamy prezentują różne, ekscytujące formy podróżowania. Przyświeca im hasło "W Ż znajdź swoją drogę".

Komunikację wzmacnia kampania outdoorowa, działania w internecie oraz dużą akcja samplingowa.

Za komunikację ATL kampanii odpowiada 2012 Agency, za produkcję spotu – Opus Film, za działania w kanale digital i w social mediach agencja VML.

Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta