„Dancing with the Stars 9” z audiodeskrypcją na żywo

Dziewiąta edycja widowiska „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” dostępna jest w wersji dla niedowidzących i niewidomych. Realizowaną na żywo audiodeskrypcję przygotowuje Aleksandra Szutenberg, dziennikarka Polsat Sport.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Dancing with the Stars 9” z audiodeskrypcją na żywo
Aleksandra Szutenberg; fot. Telewizja Polsat

Najnowsza edycja „Tańca z Gwiazdami” jest pierwszym programem rozrywkowym w Polsacie, w którym pojawiła się audiodeskrypcja dla osób niewidomych i niedowidzących, realizowana podczas trwania odcinka, na żywo.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/michal-malitowski-nieobecny-w-dancing-with-the-stars-kontuzja,7171109177972865a ##

Aleksandra Szutenberg przygotowując się do realizacji audiodeskrypcji dla „Dancing with the Stars” odbyła rozmowę z Joanną Mazur - niewidomą biegaczką, która jest uczestniczką 9.edycji show. - Dowiedziała się od niej, że kostiumy tancerzy i scenografia w studio to nie wszystko, co chcieliby wiedzieć. Najważniejsze są dla nich emocje w trakcie programu na żywo i właśnie to stara się przekazać podczas trwania show - informuje Wirtualnemedia.pl Ewa Wojciechowska, szef działu PR Telewizji Polsat..

Aby włączyć audiodeskrypcję, należy wcisnąć na pilocie przycisk do zmiany ścieżki dźwiękowej i wybrać alternatywny przekaz dźwiękowy.

Audiodeskrypcja polega na opisywaniu przez lektora wizualnej warstwy programu. W filmie czy spektaklu lektor mówi między dialogami o kostiumach, scenografii, przebiegu akcji.

Premierowe odcinki „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami 9” na antenie Polsatu oglądać można w piątki o godz. 20.00, począwszy od 1 marca 2019 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-wiosenna-ramowka-brak-nowosci-kontynuacje,7171113755371649a ##

Średnia widownia pierwszego odcinka aktualnej edycji tanecznego show wyniosła 3,05 mln osób. Przełożyło się to na 20,57 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,14 proc. w grupie 16-59. Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 6,77 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 2,31 mln, a w 16-59 - 3,36 mln).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu