SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Daniel Craig jako James Bond w nowej kampanii Heinekena (wideo)

20 września startuje „Crack the Case”, globalna kampania reklamowa piwa Heineken związana z premierą „Skyfall”, nowego filmu o Jamesie Bondzie. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała Wieden + Kennedy Amsterdam.

Kampania „Crack the Case” zabierze widzów na pokład pociągu pędzącego przez pokryte śniegiem góry, dając możliwość wcielenia się w rolę tajnego Jamesa Bonda. W reklamach Bérénice Marlohe, aktorka wcielająca się w rolę dziewczyny Bonda, zachęca widzów do rozwiązania zagadki i ochrony zawartości skrzynki przed wrogami agenta. W kampanii Daniel Craig po raz pierwszy jako James Bond reklamuje Heinekena.

Akcja obejmie 60-sekundowy spot telewizyjno-kinowy oraz spersonalizowaną aplikację interaktywną. Kampania będzie zawierać także element offline, oferujący wirtualne przeżycia „na żywo”, m.in. w październiku na wybranych rynkach zorganizowane zostaną specjalne akcje Heinekena w ważnych i symbolicznych miejscach, zachęcające do sprawdzenia swoich umiejętności, wygrania specjalnych nagród i wspólnego emocjonowania się premierą „Skyfall”, nowego filmu o Jamesie Bondzie.

>>> „Skyfall” w kinach od 26 października (polski zwiastun)

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Wieden + Kennedy Amsterdam, a główną reklamę telewizyjną, wyreżyserował Matthijs Van Heijningen Jnr.

Dołącz do dyskusji: Daniel Craig jako James Bond w nowej kampanii Heinekena (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
bez sensu
odpowiedź
User
olo
to jest taka ohyda wizualna,ze slow brak
niech spojrza na zdjecia do The Master
cudo są, taki Mihai a jaki zdolny
odpowiedź