David Gaborioud i Asia Matyjek w reklamach Almette zachęcają do eksperymentów (wideo)

Hochland Polska kontynuuje kampanię reklamową „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników”. Za akcję, która potrwa do czerwca br. odpowiadają agencje Grasp Group, ZenithOptimedia Group, AdComms Media i Marketing Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
David Gaborioud i Asia Matyjek w reklamach Almette zachęcają do eksperymentów (wideo)

Kampania serków Almette pod hasłem „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników” wystartowała jesienią ub.r. Obecne działania są jej kontynuacją.

Prowadzone są jednocześnie w telewizji, kinie, prasie oraz internecie, przede wszystkim w social mediach: Facebook, Youtube, Instagram, Twitter etc.

Uruchomiony został nowy serwis Almette.pl, który nie tylko wspiera komunikację „z polskiego mleka i naturalnych składników”, ale także - z pomocą znanego kucharza Davida Gaborioud oraz blogerki kulinarnej Asi Matyjek - inspiruje konsumentów do eksperymentowania z pysznymi serkami Almette w kuchni.

Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?