SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DDB Warszawa: co przyniesie poepidemiczna przyszłość? (raport)

Agencja reklamowa DDB Warszawa prezentuje drugi raport o marketingu w czasach epidemii koronawirusa. Opracowanie zawiera 100 predykcji, czyli hipotez na temat tego, co przyniesie przyszłość dla świata komunikacji marketingowej. Partnerem medialnym raportu jest portal Wirtualnemedia.pl.

Article

Prezentowana w drugiej edycji raportu perspektywa oraz narzędzia mogą posłużyć zarówno agencjom jak i marketerom do szybszego odnalezienia i  przeorganizowania  w zmieniającej się rzeczywistości. Pierwsza część poświęcona była analizie narzędzi, które mogą pomóc markom odnaleźć się w czasie pandemii Covid-19.

- Od naszego pierwszego raportu, poświęconego reakcji marek na wybuch pandemii, minęły dwa, niezwykle intensywne miesiące. W tym czasie dynamika pandemii pozbawiła nas komfortu tworzenia długofalowych planów, a doświadczenia z jej pierwszych tygodni nauczyły spoglądać poza horyzont z jeszcze większym zainteresowaniem. Dlatego główną część naszego raportu zajmuje 100 predykcji na temat tego, co może się zmienić. Podzieliliśmy je na najważniejsze obszary: społeczny, polityczny, globalny, ekonomiczny, biznesowy i marketingowy. Stworzone przez nas predykcje mogą być drogowskazem w czasach, w których, zgodnie z 95. predykcją z raportu, koniecznością będzie długofalowa elastyczność funkcjonowania w nowej, zmiennej rzeczywistości - komentuje dla Wirtualnemedia.pl autor raportu Marcin Trzepla, senior strategic planner w DDB Warszawa.

DDB Warszawa prognozuje przyszłość po Covid-19   

Choć raport powstał w warszawskim biurze DDB i jest lokalną inicjatywą, to znajdują się w nim również materiały przygotowane przez biura DDB w Chinach i w Pradze.

- W DDB Warszawa wierzymy we współpracę oraz w dzielenie się wiedzą. Szybkie zrozumienie i odnalezienie się w sytuacji leży w interesie całej branży marketingowej. Dlatego publikujemy kolejny raport, przy którym do współpracy zaprosiliśmy dwa biura z naszej sieci. Zespół DDB Chiny podzielił się swoją wiedzą o zmianach zapoczątkowanych przez pandemię z perspektywy rynku, który jest krok przed nami w rozmrażaniu gospodarki. Stratedzy DDB Praga zaproponowali narzędzia warsztatowe, które mogą pomóc zaplanować markom nadchodzącą przyszłość. Dodatkowo stworzyliśmy stronę ddb.pl/antycovid, na której zamieszczamy różne materiały mogące pomóc w tych dziwnych czasach - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jakub Eichelberger, deputy managing director DDB Warszawa.

- Każda z postawionych przez nas 100 hipotez może okazać się cenną podpowiedzią, jak marka, którą się zajmujemy, powinna się zachować w nadchodzących miesiącach. Ważne jest podkreślenie słowa „może”. Każda hipoteza jest do zweryfikowania, nie ma 100% gwarancji, że wszystkie się potwierdzą. Niemniej, ze strategicznego punktu widzenia, zawsze warto przetwarzać wiedzę dostępną obecnie i tworzyć predykcje przyszłych zachowań. To daje szansę na rozwój obecnego biznesu, a czasami nawet pozwala zobaczyć możliwości, których do tej pory nie widzieliśmy - komentuje Małgorzata Majcher, strategy & business director, DDB Wrszawa.

Materiały dostępne są na stronie antycovid.ddb.pl. Z raportem można zapoznać się, klikając w ten link.

Portal Wirtualnemedia.pl jest partnerem medialnym raportu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: DDB Warszawa: co przyniesie poepidemiczna przyszłość? (raport)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
Choć powróżę Ci z ręki. Widzę przyszłość!
Będziesz bogaty, ale możesz być też biedny.
odpowiedź
User
Risercz
99% to opinie i tezy z riserczu od mądrzejszych. 1% to wkład własny czyli skład i grafika
odpowiedź
User
Mbumbanga
Jakie kwa mać predykcje?! Co to za język? Dyskursy i narracje. Teraz jeszcze predykcje. Ratunku!
odpowiedź
User
Mbumbanga
To tylko pokazuje jaki się zrobił smród i te nygusy z agencyjek tworzą raporciki żeby pokazać, że może do czegoś się przydadzą. Niestety dopóki będziecie planować media na podstawie próby 10 osób i układać strategie na podstawie TVN24 i Sorosa to wspomnienia po was miną szybciej niż skończycie przepisywać rzeczy z internetu jako swoje przemyślenia.
co to znaczy układać strategie na podstawie Sorosa? To fascynująca teza. Poproszę o rozwinięcie.
odpowiedź