DDB Warszawa, K2Create, FCB&theMilkman I Mobile Rockets na shortliście Effie Awards Europe

Ogłoszono finalistów tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Europe. Na shortliście konkursu znalazły się trzy kampanie z Polski, przygotowane przez agencje DDB Warszawa, K2 Create, FCB&theMilkman i Mobile Rockets.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DDB Warszawa, K2Create, FCB&theMilkman I Mobile Rockets na shortliście Effie Awards Europe

Ogłoszono finalistów konkursu Effie Awards Europe 2023. W tym roku najwięcej prac znalazło się na shortlistach kategorii Positive Change. Marki zostały docenione za zaangażowanie w promowanie dobra społecznego i środowiskowego.

40 finalistów znalazło się na krótkiej liście w konkursie ogólnym i 42 - w kategorii Best of Europe. Finaliści pochodzą z wielu agencji z Belgii, Chorwacji, Czech, Danii, Francji, Niemiec, Islandii, Izraela, Włoch, Polski, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii, Szwecji, Holandii, Tarkiye, Ukrainy i Wielkiej Brytanii. 

Wśród nich są 3 agencje z Polski. DDB Warszawa trafiła na shosrtlistę Best of Europe: Services za kampanię “Mata przejmuje Maka” zrealizowaną dla McDonald's.

 

Agencja K2 Create znalazła się na shortliście w kategorii Positive Change: social good -non profit za projekt “Bayraktar for Ukraine” dla Zrzutka.pl.

grafika

Z kolei agencje FCB&theMilkman przy współpracy z Mobile Rockets są nominowane do nagrody w kategorii Positive Change: Environmental - Brands za kampanię “Stop endocrine disruptors” dla Clovin SA.

 

W jury Effie Awards Europe zasiada ponad 140 specjalistów z ponad 20 krajów europejskich. Współprzewodniczą mu Ayesha Walawalkar, dyrektor ds. strategii z Mullenlowe Group UK oraz Catherine Spindler, zastępca dyrektora generalnego Lacoste. 

Nagrody w poszczególnych kategoriach zostaną ogłoszone podczas Gali Effie Awards 5 grudnia w Brukseli.

Effie Awards Europe jest organizowany przez Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji (EACA) we współpracy z Kantar, Google, The European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), ACT Responsible, Adforum.com, OneTec&Eventattitude oraz The Hoxton Hotel.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu