SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Debata” TVP1 przegrywa z konkurencją. Gromadzi tylko 850 tys. widzów

Nowy program publicystyczny TVP1 „Debata” ogląda średnio 853 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji nadawanej we wtorki audycji przegrywa z głównymi konkurentami na rynku.

Krzysztof Ziemiec, prowadzący "Wiadomości", fot. TVP Article

Prowadzony przez Krzysztofa Ziemca i Michała Adamczyka publicystyczny talk-show „Debata” nadawany jest w TVP1 we wtorki o godz. 20.25, począwszy od 19 stycznia br. Po trzech pierwszych wydaniach jego średnia oglądalność wyniosła 853 tys. widzów przy udziale na poziomie 5,07 proc. w grupie 4+ i 3,24 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,14 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek audycji, w którym rozmawiano na temat wizerunku Polski w świecie.

Tytuł debaty

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

DEBATA CZY POLSKA JEST PANSTWEM SPRAWIEDLIWYM /PROG.PUBLIC.POL./

19-01-2016

692 858

3,88%

DEBATA WIZERUNEK POLSKI W SWIECIE /PROG.PUBLIC.POL./

26-01-2016

1 139 905

6,93%

DEBATA CO MOGA SLUZBY SPECJALNE W POLSCE /PROG.PUBLIC.POL./

02-02-2016

731 014

4,52%

Średnio:

852 620

5,07%

TVP1 w paśmie nadawania „Debaty” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, ale nadają oni wtedy pozycje komercyjne. Liderem jest w tym czasie TVP2, emitująca wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi aż 33,66 proc. Drugi jest Polsat (filmy fabularne; 13,75 proc. udziału), a trzeci - TVN („Na Wspólnej” i „Singielka”; 7,40 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

5 661 087

33,66%

28,46%

Polsat

2 311 903

13,75%

17,95%

TVN

1 244 297

7,40%

8,71%

TVP1 - Debata

852 620

5,07%

3,24%

„Debata” to pomysł poprzedniego kierownictwa TVP1. Nowy szef Jedynki Jan Pawlicki jeszcze przed jej startem zdecydował o zmianie prowadzącego - Małgorzatę Serafin zastąpił Krzysztof Ziemiec (trzecie wydanie prowadził Michał Adamczyk). W audycji „Debata” politycy i eksperci rozmawiają na różne tematy polityczne i społeczne, a dyskusji przysłuchuje się zgromadzona w studiu publiczność.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w styczniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 12,89 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Debata” TVP1 przegrywa z konkurencją. Gromadzi tylko 850 tys. widzów

41 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
art
gadanie na ekranie, telewizja z lat 70stych
odpowiedź
User
missy
Nie chciało się Lisa z ponad dwoma milionami widzów o 22, to ma się Ziemca z 800 tys o 20-tej. Ale Krzysio się podoba PIS-owcom, więc co tam widzowie.
odpowiedź
User
Danio
przecież Debata ledwo co powstała, nie ma co porównywać
odpowiedź
User
widz
TVP1..niech wróci Dobranocka, Teleranek i inne dawne fajne programy.
34 39
odpowiedź
User
xm
Cieniutkie te wyniki oglądalności TVPiS. Lis miał grubo ponad 2 mln o dużo późniejszej godzinie.
odpowiedź