Deep na airboardach

Jet Line promuje markę odzieżową Deep na Airboardach.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Firma Semax S.A. jako pierwsza z branży odzieżowej zdecydowała się promować swoją markę Deep wykorzystując na tak dużą skalę pneumatyczne, przenośne nośniki Airboard 12x8m. To największa kampania marki odzieżowej oparta o ten typ nośników.

Kampania obejmuje 37 miast w całej Polsce, zarówno duże aglomeracje, takie jak m.in. Warszawa, Katowice, Poznań, jak również mniejsze miejscowości: Gorlice, Słupsk, Tomaszów Mazowiecki, Płońsk, czy Sanok. Rozpoczęła się 18 kwietnia i potrwa do 31 maja. Jet Line realizuje kampanię na zlecenie agencji GPD.

  

Motywem przewodnim kampanii jest dyskusja o stereotypach, jej hasło to „Ciuch inaczej pomyślany”. Skierowana jest do ludzi młodych, aktywnych, mających własne poglądy i opinie na temat otaczającej ich rzeczywistości. Nośniki Airboard umożliwiają dotarcie z reklamą precyzyjnie w miejsca odwiedzane przez taką właśnie grupę docelową, są to m.in. centra handlowe, szkoły, uczelnie, dworce PKS i PKP. Airboardy zapewniają zaskoczenie, zauważalność i zapamiętanie przekazu reklamowego. Oprócz wielkoformatowych Airboardów użyto w promocji również billboardy, plakaty i ulotki.

Deep to ubrania młodzieżowe produkowane przez polską firmę obecną na rynku od 15 lat.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu