Demotywatory wciąż na czele serwisów z humorem, JoeMonster i Jbzd przyciągają na dłużej

Wśród witryn ze śmiesznymi treściami liderem zasięgowym pozostają Demotywatory. Sporo zmalała odwiedzalność eFreewolni.pl i Memownia.pl, a najwięcej czasu inernauci spędzają na JoeMonsterze i Jbzd.com.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Demotywatory wciąż na czele serwisów z humorem, JoeMonster i Jbzd przyciągają na dłużej

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. Demotywatory, jako stronę www i aplikację mobilną, odwiedziło 2,59 mln internautów, zapewniając 8,74 proc. zasięgu i spędzając średnio po 38 minut i 13 sekund.

Poziom 2 mln użytkowników przekroczył jeszcze Kiep.pl - zajrzało na niego 2,11 mln internautów (co dało 7,11 proc. zasięgu), ale każdy korzystał przeciętnie tylko przez 4 minuty i 32 sekundy.

Na dłużej niż Demotywatory odwiedzających przyciągnęły JoeMonster i Jbzd.com.pl. Pierwsza witryna zanotowała 1,42 mln użytkowników, 4,79 proc. zasięgu oraz godzinę, 11 minut i 10 sekund przeciętnego czasu korzystania, a druga - 1,3 mln internautów, 4,38 proc. zasięgu oraz 54 minuty i 21 sekund średniego czasu.

Z kolei na Kwejk.pl każdy z 1,11 mln odwiedzających (3,74 proc. zasięgu) spędziło przeciętnie po 16 minut i 33 sekundy. Repostuj.pl miał 1,51 mln użytkowników, 5,1 proc. zasięgu oraz 8 minut i 40 sekund średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plotek-z-wieksza-przewaga-nad-pomponikiem-jastrzabpost-bez-30-proc-uzytkownikow,7169657848919681a ##

Pozostałe serwisy z zestawienia przyciągały internautów najwyżej na dwie minuty. Na Besty.pl 1,66 mln internautów (5,61 proc. zasięgu) spędziło średnio po minutę i 52 sekundy, z Jebzmeme.pl każdy z 1,26 mln użytkowników (4,25 proc. zasięgu) korzystał przeciętnie przez 57 sekund, a na Memownia.pl - 1,2 mln odwiedzających (4,04 proc. zasięgu) spędziło po minutę i 29 sekund.

grafika

Demotywatory miesiąc do miesiąca straciły 152,9 tys. użytkowników (5,6 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 11 minut i 15 sekund (41,7 proc.).

Podobnie zmieniła się odwiedzalność kilku innych witryn. Kiep.pl zanotował spadek liczby odwiedzających o 53,9 tys. (2,5 proc.) i wzrost przeciętnego czasu korzystania o 30 sekund (12,4 proc.), Besty.pl - spadek o 441,3 tys. użytkowników (21 proc.) i wzrost średniego czasu o 8 sekund (7,7 proc.), a JoeMonster przy spadku liczby użytkowników o 193,1 tys. (11,9 proc.) i średni czas spędzony przez każdego wydłużył się prawie dwukrotnie - o 33 minuty i 3 sekundy (86,7 proc.).

Repostuj.pl zyskało 240,4 tys. użytkowników (18,9 proc.) oraz 6 minut i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania (czyli aż 294 proc.), Jebzmeme.pl - 75,5 tys. internautów (6,4 proc.) i 2 sekundy średniego czasu (3,6 proc.), a Kwejk.pl - 67,7 tys. użytkowników (6,5 proc.) oraz 32 sekundy średniego czasu (3,3 proc.).

Za to na eFreewolni.pl liczba internautów zmalała o 511,6 tys. odwiedzających (23,1 proc.), a średni czas spędzony przez każdego - o 46 sekund (25,5 proc.). Jbzd.com.pl zanotował spadek o 4 tys. internautów (0,3 proc.) oraz 4 minuty i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania (7 proc.), zaś Memownia.pl - o 363,2 tys. użytkowników (23,3 proc.) oraz 6 sekund średniego czasu (6,3 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polscy-internauci-dwie-godziny-dluzej-na-tiktoku-niz-facebooku-wykop-i-blogspot-ze-spadkami,7169658361820801a ##

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski