DHL pochwalił się liczbą automatów paczkowych

Operator logistyczny DHL ma w Polsce już 3 tys. automatów paczkowych, a łączna liczba współpracujących z nim punktów do odbiorów i nadań paczek wynosi 18 tys.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
DHL pochwalił się liczbą automatów paczkowych

Uruchomienie własnej sieci automatów paczkowych DHL ogłosił w listopadzie 2022 roku, zapowiadając, że uzupełnią one jego sieć punktów do odbiorów i nadań paczek, liczącą wówczas 14 tys.

Obecnie firma ma już 3 tys. automatów w całym kraju. Oprócz nadawania i odbierana paczek umożliwiają one m.in. opłacenie kartą pobrania za przesyłkę. Każdą paczkę można odebrać w ciągu czterech dób od dostarczenia do automatu.

- Klienci oczekują od firm kurierskich elastyczności i swobody w dostawach przesyłek. Coraz częściej preferują dostawy do maszyn, co pozwala im odebrać zakupy w dogodnym czasie i miejscu. W odpowiedzi na te potrzeby, regularnie rozbudowujemy naszą sieć automatów paczkowych DHL Box. 3000 maszyn, w których paczka czeka na odbiorcę aż 4 dni, to pierwszy krok w tegorocznym planie operacyjnym. W skali Europy już teraz jesteśmy bezkonkurencyjni w kategorii dostaw OOH, posiadając sieć ponad 100 tysięcy punktów i automatów paczkowych - podkreśla w komunikacie Agnieszka Świerszcz, szefowa spółki DHL eCommerce Polska.

Natomiast łączna liczba współpracujących z DHL punktów do odbiorów i nadań paczek przekroczyła 18 tys. Takie punkty działają m.in. w sklepach Żabka, Lidl, ABC, Lewiatan czy Kaufland, na stacjach paliw Shell i Moya oraz w salonikach prasowych Inmedio i Kolporter. W przypadku punktów w sklepach Żabka DHL niebawem zakończy współpracę z firmą Pointpack, będzie zajmował się dostarczaniem i obsługą paczek w całości we własnym zakresie.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day