SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Discovery liderem, największy wzrost Discovery Science

Najpopularniejszym kanałem dokumentalnym w marcu br. był Discovery Channel, w czołówce są też dwie inne stacje Discovery Communications. Największy wzrost zanotował kanał Discovery Science.

Średni udział lidera zestawienia – kanału Discovery Channel w rynku w zeszłym miesiącu wyniósł 0,78 proc. i było to o 25,4 proc. więcej niż rok wcześniej.

Drugie miejsce zajęła stacja Animal Planet z udziałem na poziomie 0,30 proc. (wzrost o 9,8 proc.). a trzecią lokatę z udziałem wynoszącym 0,29 proc. zajęła stacja Discovery World (wzrost o 12,5 proc.)

Największy wzrost (o 62,8 proc.) w zestawieniu dotyczył kanału Discovery Science, który w marcu br. miał udział wynoszący 0,28 proc., a największy spadek do 0,14 proc. odnotował kanał Zone Reality (o 26,3 proc.). 

 Wszyscy 4+
marzec20092010
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
Discovery41 1750,62249 5730,780
Animal Planet18 3020,27619 2770,303
Discovery World16 8820,25518 2460,287
National Geographic16 3740,24717 9990,283
Discovery Science11 3920,17217 7600,280
Planete11 4730,17310 1390,160
Zone Reality12 8580,1949 0920,143
Travel Channel4 8870,0745 3420,084
BBC Knowledge4 8040,0734 5890,072
TVP Historia1 1090,0178240,013


W grupie komercyjnej 16-49 liderem w marcu br. była również stacja Discovery Channel z udziałem w rynku na poziomie 1,21 proc., który zanotował wzrost w porównaniu do marca ub.r. o 34,7 proc.

Drugie miejsce zajął kanał Discovery Science, który odnotował największy wzrost (o 89,3 proc.) do 0,44 proc. udziału, a trzecią lokatę zajęła telewizja Discovery World z udziałem wynoszącym 0,39 proc. (wzrost o 20,1 proc.).

Największy spadek oglądalności w tej grupie miała stacja TVP Historia, której udział spadł o 37,5 proc. do minimalnej wartości 0,005 proc. 

 16-49
marzec20092010
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
Discovery25 4610,89732 3971,208
Discovery Science6 6000,23311 8320,441
Discovery World9 2950,32810 5760,394
National Geographic7 8110,2758 7660,327
Animal Planet7 9850,2817 8500,293
Zone Reality6 9950,2465 1380,192
Planete4 1650,1474 2120,157
BBC Knowledge2 8240,1002 7840,104
Travel Channel2 0970,0742 3350,087
TVP Historia2340,0081310,005


Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Discovery liderem, największy wzrost Discovery Science

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
arrr
udział TVP Historia 0,005 ................ a jaki jest błąd statystyczny pomiaru?.... ponad 2 %
odpowiedź