Discovery liderem, największy wzrost Discovery Science

Najpopularniejszym kanałem dokumentalnym w marcu br. był Discovery Channel, w czołówce są też dwie inne stacje Discovery Communications. Największy wzrost zanotował kanał Discovery Science.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średni udział lidera zestawienia – kanału Discovery Channel w rynku w zeszłym miesiącu wyniósł 0,78 proc. i było to o 25,4 proc. więcej niż rok wcześniej.

Drugie miejsce zajęła stacja Animal Planet z udziałem na poziomie 0,30 proc. (wzrost o 9,8 proc.). a trzecią lokatę z udziałem wynoszącym 0,29 proc. zajęła stacja Discovery World (wzrost o 12,5 proc.)

Największy wzrost (o 62,8 proc.) w zestawieniu dotyczył kanału Discovery Science, który w marcu br. miał udział wynoszący 0,28 proc., a największy spadek do 0,14 proc. odnotował kanał Zone Reality (o 26,3 proc.). 

W grupie komercyjnej 16-49 liderem w marcu br. była również stacja Discovery Channel z udziałem w rynku na poziomie 1,21 proc., który zanotował wzrost w porównaniu do marca ub.r. o 34,7 proc.

Drugie miejsce zajął kanał Discovery Science, który odnotował największy wzrost (o 89,3 proc.) do 0,44 proc. udziału, a trzecią lokatę zajęła telewizja Discovery World z udziałem wynoszącym 0,39 proc. (wzrost o 20,1 proc.).

Największy spadek oglądalności w tej grupie miała stacja TVP Historia, której udział spadł o 37,5 proc. do minimalnej wartości 0,005 proc. 

Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dzięki uprzejmości At Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Instagram uruchamia Reels na telewizorach. Nowa aplikacja na Amazon Fire TV

Instagram uruchamia Reels na telewizorach. Nowa aplikacja na Amazon Fire TV

Polska Press Grupa w projekcie Obywatel Bielik. Udostępni dane

Polska Press Grupa w projekcie Obywatel Bielik. Udostępni dane

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku