Discovery liderem, TVP Historia mocno co góry

Liderem oglądalności wśród stacji dokumentalnych był we wrześniu br. kanał Discovery Channel, zaś największy wzrost w zestawieniu zanotowała ostatnia w nim TVP Historia.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W grupie 4+ Discovery miał 0,57 proc. udziału w rynku (wzrost o 1,4 proc.), zaś druga pozycja przypadła stacji Animal Planet (0,25 proc., wzrost o 17,2 proc.). Na podium znalazł się także kanał Discovery Science  (0,23 proc. udziału, spadek o 4,6 proc. ).

Największy spadek widowni wśród kanałów dokumentalnych zanotowała stacja National Geographic Channel, której udział w zeszłym miesiącu zmalał o 24,5 proc. do 0,20 proc. Liderem wzrostu była natomiast zajmująca ostatnie miejsce TVP Historia. Jej udział w rynku wzrósł o 82,6 proc. do 0,04 proc.  

Wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia pierwsza trójka także należała do kanałów Discovery, ale była nieco inna. Na pierwszym miejscu znalazł się Discovery (0,86 proc.), ale drugie miejsce zajął Discovery Science (0,35 proc.), a trzecie – Discovery World (0,25 proc.).

W tej grupie TVP Historia odnotowała tutaj jeszcze większy wzrost – wynoszący aż 510 proc. Jej udział we wrześniu br. wyniósł 0,61 proc. 

Najpopularniejszym programem kanału Discovery we wrześniu był serial dokumentalny „Szkoła przetrwania”, którego najchętniej oglądany odcinek obejrzało 180 tys. widzów, a jego udział w 4+ wyniósł 1,4 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polska Press Grupa w projekcie Obywatel Bielik. Udostępni dane

Polska Press Grupa w projekcie Obywatel Bielik. Udostępni dane

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport