„Dla Ciebie wszystko!” - Empik autopromuje się wizerunkowo

W salonach Empik rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa tej sieci. Wykorzystywane w niej reklamy przygotowała Wika Wojciechowska z Sugar Brand Creative.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania sieci Empik pokazuje bogactwo jej oferty w zakresie kultury, wiedzy i rozrywki. - W akcji podkreślamy, że każdemu odbiorcy dajemy łatwy i nieograniczony dostęp do całej sfery kultury i jesteśmy w stanie spełnić każdą kulturalną „zachciankę” - przekonuje Katarzyna Skipor, retail marketing manager w Empiku.

Wykorzystywane w kampanii layouty - prezentujące poszczególne segmenty produktowe: książki, muzykę, film, gry, prasę, zabawki i gadżety - są utrzymane w odważnej, energetycznej kolorystyce. Reklamy zaprojektowała Wika Wojciechowska z Sugar Brand Creative, która współpracuje w tym zakresie z Empikiem od 4 lat.

grafika

Działania reklamowe w salonach Empik obejmują nośniki takie jak podwieszki B1 i B2, podwieszki z nazwami działów, plakietki dla pracowników oraz owijki na stoły promocyjne. Dodatkowo 100 tys. klientów rozdane zostaną okolicznościowe tatuaże. Akcja potrwa do 20 marca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem