SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dobre Rady” liderem wśród pism poradnikowych, „Claudia” z największym wzrostem

W lutym 2013 roku pozycję lidera wśród miesięczników poradnikowych dla pań zajęły „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Claudia”, z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl sprzedaż ogółem miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda) w lutym 2013 roku wyniosła 412 494 egz., czyli o 6,78 proc. więcej niż w lutym 2012 roku.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowała „Kobieta i Życia” (Wydawnictwo Bauer), której wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 4,50 proc. do 372 201 egz.

Z kolei z drugiej na trzecią lokatę spadł miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego  sprzedaż ogółem w ciągu roku zmalała o 5,88 proc. do 337 374 egz.

Tuż za podium uplasował się „Poradnik Domowy” (wówczas Agora, obecnie Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego pisma zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,60 proc. do poziomu 290 314 egz.

Z kolei największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Claudia” (G+J Polska). Wynik tego miesięcznika w lutym 2013 roku zwiększył się o 37,20 proc. i ostatecznie wyniósł 241 488 egz.

Wirtualnemedia.plluty
ZKDP20132012
TytułSprzedaż ogółem
Dobre Rady412494386297
Kobieta i Życie372201356164
Świat Kobiety337374358434
Poradnik Domowy290314339941
Claudia241488176007
Olivia169795141517


W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia 2012 roku największym wzrostem (o 11,26 proc.) pochwalić się mogła „Kobieta i Życie”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Świat Kobiety” - było to 9,45 proc.

Wirtualnemedia.pl2013
ZKDPlutystyczeń
TytułSprzedaż ogółem
Dobre Rady412494396877
Kobieta i Życie372201334528
Świat Kobiety337374372582
Poradnik Domowy290314301775
Claudia241488253866
Olivia169795156466

Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” liderem wśród pism poradnikowych, „Claudia” z największym wzrostem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl