SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dolina Dobra znów reklamuje parówki

Wystartowała kolejna odsłona kampanii Parówek Dobrych, produkowanych przez Dolinę Dobra. Działania przygotowały i realizują agencje BBDO, Mediahub i 24/7 communication.

fot.mat.pras.fot.mat.pras.

Trzecia odsłona kampanii, po teaserze zaprezentowanym na początku września i głównym trzonie działań reklamowych prowadzonych od połowy miesiąca, zagości w telewizji, w digitalu oraz na nośnikach zewnętrznych i OOH. Działania, prowadzone w lekkiej i zabawnej formie oraz widoczności zapewnionej charakterystycznym zielonym kolorem i mnogości haseł wzmacniają rozpoznawalność marki i podkreślają główne atrybuty produktu.

- Zdecydowaliśmy się konsekwentnie kontynuować naszą linię kreatywną i odwoływać się do specyficznego poczucia humoru odbiorców. Już po emisji teasera zauważyliśmy znaczące, pozytywne efekty naszych działań w postaci dwucyfrowej rozpoznawalności, co przy nowej marce jest dużym osiągnięciem. Nasze działania, z perspektywy marketera znacząco odróżniają się od konkurencji – między innymi poprzez fakt, że Parówki Dobre są jedynymi, które zagościły na tablicach reklamowych od lat. Do tej pory liderzy kategorii unikali tego nośnika - podkreśla Zbigniew Wysocki, dyrektor marketingu Goodvalley, producenta marki Dolina Dobra.

Twórcą nowej identyfikacji wizualnej marki Dolina Dobra i projektów opakowań jest agencja brandingowa Czteryczwarte, autorem idei kreatywnej jest agencja BBDO, za działania digitalowe oraz zakup mediów odpowiada Mediahub, natomiast działania PR prowadzi agencja 24/7 Communication.

Dołącz do dyskusji: Dolina Dobra znów reklamuje parówki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pm
To jest tak dobre, że już reklamy suplementów nie cieszą jak kiedyś.
odpowiedź