SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dom mediowy UM zajmie się obsługą mediową Mattela w Europie i Azji

Należący do IPG Mediabrands dom mediowym UM (Universal McCann) wygrał przetarg firmy Mattel (producent m.in. lalki Barbie) na obsługę jej budżetu mediowego w Europie i Azji. Dotychczas na większości rynków, w tym również w Polsce firma współpracowała w tym zakresie z agencją Carat (Dentsu Aegis Network).

Article

W wyniku wygranego przetargu UM zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii firmy Mattel w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce oraz w regionie Azji i Pacyfiku. Agencja ta już pracowała dla producenta zabawek – od początku ub.r. zajmuje się obsługą jej budżetu mediowego w Ameryce Łacińskiej.

Mattel nie podaje szczegółów dotyczących zakończonego przetargu. Nie ujawnia też budżetu, którego dotyczy obsługa mediowa. Z raportu finansowego firmy wynika jednak, że w ub.r. jej wydatki na reklamę i promocję stanowiły 11,7 proc. wpływów ze sprzedaży, podczas gdy rok wcześniej było to 13,2 proc.

Dotychczas obsługą mediową właściciela Barbie zajmował się Carat należący do Dentsu Aegis Network, również w Polsce.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dom mediowy UM zajmie się obsługą mediową Mattela w Europie i Azji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl