SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dorota Dąbrowska: z TBWA do Streetcom

Dorota Dąbrowska objęła stanowisko client service director w agencji marketingu rekomendacji konsumenckich Streetcom. Wcześniej w takiej samej roli pracowała w TBWA.

Dorota Dąbrowska: z TBWA do Streetcom

W zakresie odpowiedzialności Dąbrowskiej znajduje się zarządzanie działem obsługi klienta, nadzorowanie współpracy ze wszystkimi klientami agencji i wspieranie procesu realizacji kampanii marketingowych. Do kompetencji szefa działu należy także rozwój współpracy z innymi komórkami firmy w celu umacniania i rozwoju standardów obsługi klientów.

Dąbrowska ma szesnastoletnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Związana była z agencją TBWA, gdzie przez ostatnie 7 lat pełniła funkcję client service director. Zarządzała działem obsługi klienta, a także zajmowała się doradztwem strategicznym. Odpowiadała za realizację kampanii reklamowych dla klientów z różnych branż. Stworzyła również model koordynacji międzynarodowej współpracy w Europie Środkowo - Wschodniej i była odpowiedzialna za kampanie reklamowe w tym regionie dla marek z portfolio firm Tchibo oraz Mars.

Dąbrowska ukończyła Szkołę Główną Handlową, a także odbyła stypendium z dziedziny ekonomii na Uniwersytecie w Duisburgu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dorota Dąbrowska: z TBWA do Streetcom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl