Doświadczenie, znaczenie i nowe logo w kampanii Lux Medu

Rusza wizerunkowa kampania reklamowa sieci prywatnej opieki zdrowotnej Lux Med prezentująca jej nową identyfikację wizualną. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Equinox Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczynającej się właśnie kampanii Lux Medu prezentowane jest jego nowe logo, wprowadzone w maju br., razem z uporządkowaniem portfolio marek firmy, w wyniku którego wiodącym brandem został właśnie Lux Med. Taka strategia wypracowana została we współpracy ze firmą Stratosfera.

- W obecnej kampanii  chcieliśmy to zakomunikować, a jednocześnie podkreślić nasze  atuty: mocną pozycję na rynku, wiedzę i dwudziestoletnie doświadczenie, połączone z nowoczesnością, dynamiką i nieustannym otwarciem na potrzeby pacjenta - opisuje Marzena Kowalska, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Lux Medu. Reklamy nawiązujące do formy reportażu skupiają się na pokazaniu relacji lekarz - pacjent.

grafika

Kampania obejmuje radio, prasę, internet, placówki Lux Medu i przesyłki do klientów. Reklamy i inne materiały na potrzeby akcji przygotowała agencja reklamowa Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe