SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Doświadczenie, znaczenie i nowe logo w kampanii Lux Medu

Rusza wizerunkowa kampania reklamowa sieci prywatnej opieki zdrowotnej Lux Med prezentująca jej nową identyfikację wizualną. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Equinox Polska.

W rozpoczynającej się właśnie kampanii Lux Medu prezentowane jest jego nowe logo, wprowadzone w maju br., razem z uporządkowaniem portfolio marek firmy, w wyniku którego wiodącym brandem został właśnie Lux Med. Taka strategia wypracowana została we współpracy ze firmą Stratosfera.

- W obecnej kampanii  chcieliśmy to zakomunikować, a jednocześnie podkreślić nasze  atuty: mocną pozycję na rynku, wiedzę i dwudziestoletnie doświadczenie, połączone z nowoczesnością, dynamiką i nieustannym otwarciem na potrzeby pacjenta - opisuje Marzena Kowalska, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Lux Medu. Reklamy nawiązujące do formy reportażu skupiają się na pokazaniu relacji lekarz - pacjent.

Kampania obejmuje radio, prasę, internet, placówki Lux Medu i przesyłki do klientów. Reklamy i inne materiały na potrzeby akcji przygotowała agencja reklamowa Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox Polska.

Dołącz do dyskusji: Doświadczenie, znaczenie i nowe logo w kampanii Lux Medu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miko
Bardzo fajne logo.
odpowiedź
User
mikk
Logo jest ok, jednak ekspozycja zdjęć o tematyce szpitalno/zdrowotnej w czarno-bieli budzi jednoznaczne skojarzenie ze stanem żałobnym.
odpowiedź
User
hithome
tragedia!
taka agencja, a tak upadła z kreacją!
odpowiedź