SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Double Extension Carbon Black z Natalie Imbruglia

Agencja reklamowa McCann Erickson przygotowała adaptację nowej kampanii maskary Double Extension Carbon Black L'Oreal Paris.

W reklamach wykorzystano wizerunek znanej piosenkarki i aktorki australijskiej Natalie Imbruglia.

Kampania pod hasłem „Spektakularnie długie, kruczoczarne rzęsy” rusza od lipca w prasie kolorowej (Wysokie Obcasy, Gala, Świat Kobiety, Viva, Claudia, Cosmopolitan, Twój Styl, Glamour, Olivia, Avanti). 10 lipca rozpocznie się również emisja 20’ spotów w telewizji TVP, TVN, Polsat, AT Media, Discovery Media Polska.
 
Double Extension Carbon Black to maskara dwuetapowa. Pierwszą szczoteczką aplikuje się wzmacniającą bazę, drugą - pokrywa rzęsy czarnym kolorem, nadając im niezwykle głęboki odcień. W efekcie maskara ta zapewnia rzęsom osiągnięcie wyjątkowo intensywnej czerni, wydłużając je przy tym nawet o 70%.

Kampanię telewizyjną wesprą materiały promocyjne w punktach sprzedaży.

Koordynacją projektu zajął się w McCann Erickson Polska zespół Agnieszki Bialous. Kreację zaadaptował : Wojciech Szpor i Piotr Cedzyński. Media zaplanował i kupił Optimedia (ZenithOptimedia Group).

zobacz spot:
ftp://ftp0001:zagranica%24123@217.153.187.245/LOREAL_CARBON_BLACK_20_finalna.mpg

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Double Extension Carbon Black z Natalie Imbruglia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl