SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży spadek sprzedaży 'Newsweeka', 'Przekroju' i 'Tygodnika Powszechnego'

Największe tygodniki opinii zamknęły marzec 2009 r. spadkiem sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłym rokiem. Liderem była "Polityka", najwięcej - aż 36 proc. - stracił "Przekrój" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Polityki" w marcu 2009 r. wyniosła 147 728 egz., czyli podobnie co w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie 146 465 egz. (wzrost o 5 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 104 344 egz. (spadek o 21 proc.).

marzec


2009

2008

ZKDP

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Polityka 220 056 147 728 225 523 148 887
Gość Niedzielny 193 705 146 465 187 677 139 159
Newsweek Polska 192 479 104 344 234 982 133 147
Wprost 200 247 100 428 214 361 105 962
Przekrój 91 984 43 915 124 357 67 827
Przewodnik Katolicki 32 234 28 395 34 582 29 652
Przegląd 68 620 22 272 73 200 24 667
Tygodnik Powszechny 38 151 18 741 55 548 24 813



2009


marzec

luty

ZKDP

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Polityka 220 056 147 728 218653 150624
Gość Niedzielny 193 705 146 465 187562 132156
Newsweek Polska 192 479 104 344 180395 101525
Wprost 200 247 100 428 219618 111903
Przekrój 91 984 43 915 95934 46171
Tygodnik Powszechny 32 234 28 395 40828 18210
Przewodnik Katolicki 68 620 22 272 32387 28381
Przegląd 38 151 18 741 68600 23208




Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w marcu br. sprzedała się w ilości 308 479 egz. (wzrost o 6 proc.).

marzec


2009

2008

ZKDP

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Tygodnik Angora 457 624 308 479 448 620 290 894
Forum 33 691 16 827 33 615 18 641




2009


marzec

luty

ZKDP

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Tygodnik Angora 455947 324192 455947 324192
Forum 33801 18198 33801 18198

Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaży 'Newsweeka', 'Przekroju' i 'Tygodnika Powszechnego'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl