Duży spadek sprzedaży 'Newsweeka', 'Przekroju' i 'TygodnikaPowszechnego'

Największe tygodniki opinii zamknęły marzec 2009 r. spadkiemsprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłym rokiem.Liderem była "Polityka", najwięcej - aż 36 proc. - stracił"Przekrój" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "Polityki" w marcu 2009 r.wyniosła 147 728 egz., czyli podobnie co w analogicznym miesiącu2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny"(Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) zesprzedażą ogółem na poziomie 146 465 egz. (wzrost o 5 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (AxelSpringer Polska), który sprzedał się w ilości 104 344 egz.(spadek o 21 proc.).

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem była

"Angora" (Wydawnictwo Westa-DrukMirosław Kuliś)

, która w marcu br. sprzedała się w ilości308 479 egz. (wzrost o 6 proc.).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały