TVP2 wyprzedziła Polsat w DVB-T, liderem TVP1. TVP Info przed TVN

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w lutym br. była TVP1. Na drugie miejsce awansowała TVP2, która wyprzedziła Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Super Polsat, a najwięcej straciła TVP Kultura - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W lutym 2020 roku wśród widzów oglądających tylko naziemną telewizję cyfrową najpopularniejszym kanałem była TVP1 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców. Średni udział tej stacji w porównaniu do lutego 2019 roku zmniejszył się o 3,64 proc. i wyniósł 12,96 proc.

Z trzeciej na drugą pozycję awansowała TVP2, która zanotowała udział na poziomie 11,26 proc., po wzroście o 7,96 proc.

Podium uzupełnia Polsat, który spadł z miejsca drugiego. Jego średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 13,61 proc. i wyniósł 10,22 proc.

TVP Info wyprzedziło TVN

Z piątego na czwarte miejsce awansowało TVP Info, którego udział wzrósł o 18,91 proc. do 7,17 proc. Stacja zepchnęła na piątą lokatę TVN - spadek udziału o 14,58 proc. do 7,09 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-luty-2020-tvp1-lider-teleexpress-hit,7170742257276545a ##

Najwięcej zyskał Super Polsat, który awansował z 18. na 13. lokatę. Jego wynik zwiększył się o 54 proc. do 2,31 proc.

Z kolei najwięcej straciła TVP Kultura, której wynik względem lutego ub.r. zmalał o 64,29 proc. do 0,25 proc. Kanał ten w zestawieniu spadł z 22. na ostatnią pozycję.

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 w lutym 2020 roku pozycję lidera oglądalności w DVB-T zajął Polsat. Stacja ta ze średnim udziałem na poziomie 11,69 proc. zanotowała, względem analogicznego okresu rok wcześniej, spadek o 8,46 proc.

TVP2 wyprzedziła TVP1 i TVN

Z czwarte na drugie miejsce awansowała TVP2, której udział zwiększył się o 13,50 proc. do 9,67 proc. Na podium znalazł się TVN, który spadł z drugiej lokaty (9,15 proc., w dół o 14,80 proc.). Czwarte miejsce zajęła Jedynka, która przed rokiem była trzecia (8,41 proc., - 11,10 proc.).

Czołową piątkę uzupełnia tutaj TV Puls (7,17 proc., do góry o 8,31 proc.).

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 79,09 proc. do 0,77 proc., odnotowała tutaj stacja Nowa TV. W tym ujęciu najwięcej również straciła TVP Kultura - było to 60,87 proc. do 0,27 proc.

grafika

Nielsen Audience Measurement nie udostępnia danych o oglądalności TV Trwam, bo stacja nie podpisała umowy z instytutem.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe