Dwie dziennikarki dołączyły do "Super Expressu". Szefowa Rozrywki zapowiada walkę o ruch

“Super Express” wykonał kolejny ruch w stronę rozwoju działu poświęconego rozrywce. Jak ujawniono w oficjalnym komunikacie, ekipa se.pl powiększy się o dwie nowe dziennikarki, a także specjalistkę od SEO. Sytuację skomentowała szefująca redakcji Aleksandra Pajewska-Klucznik.

Tomasz Gardziński
Tomasz Gardziński
Udostępnij artykuł:
Dwie dziennikarki dołączyły do "Super Expressu". Szefowa Rozrywki zapowiada walkę o ruch

“Super Express” oficjalnie powiększył się o trzy nowe osoby w redakcji części internetowej. Jak podano w przesłanym do Wirtualnych Mediów komunikacie, do działu Rozrywka dołączyły dwie nowe dziennikarki - Aleksandra Kalita i Julita Buczek. Ich zadaniem będzie wesprzeć rozwój showbiznesowego segmentu działalności se.pl, któremu od stycznia bieżącego roku przewodzi Aleksandra Pajewska-Klucznik.

Tak szefowa Rozrywki w “Super Expressie” wytłumaczyła decyzję o zmianach kadrowych: “Rozwijamy internetową rozrywkę w se.pl i walczymy o pozyskiwanie ruchu. Skupiamy się przede wszystkim na zewnętrznych źródłach, więc naturalnie cieszę się, że udało nam się pozyskać osoby, które są ekspertami w tej dziedzinie. Wierzę, że pole dla rozwoju dla tego działu oraz dla całego serwisu jest ogromne”.

“Super Express” z nowymi dziennikarkami i specjalistką od SEO

Pajewska-Klucznik w przeszłości była związana zawodowo z Interią, więc nie dziwi, że nowo pozyskane dziennikarki też w przeszłości pracowały dla tego medium. Julita Buczek działa w mediach internetowych od 10 lat, w tym w portalach Dziennik.pl, Radiozet.pl oraz należącego do Interii serwisu Pomponik.pl. Aleksandra Kalita karierę w mediach zaczęła od zajmowania się rozwojem social mediów w redakcji Onet Kultura oraz Plejady. Przez pięć lat była też częścią zespołu Świata Seriali i Interia Film.

Do se.pl dołącza także Katarzyna Ryba, która objęła stanowisko specjalistki ds. SEO działu Rozwoju. W przeszłości zajmowała się social mediami oraz SEO w działach Showbiznes i Rozrywka w Interii, a przez ostatnie 1,5 roku była koordynatorką działu SEO tamże.

Wcześniej z “Super Expressu” odszedł zajmujący się tam przez 10 lat tematyką show-biznesu dziennikarz Dawid Grądkowski. Zaznaczył przy tym w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że pożegnanie z tabloidem było efektem “głębokiej chęci wyjścia ze strefy komfortu i dążenia do dalszego rozwoju”.

Tomasz Gardziński
Autor artykułu:
Tomasz Gardziński
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji