SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dyrektor informacji RMF FM reklamuje się jako PR-owiec

Marek Balawajder, dyrektor informacji RMF FM, w internecie oferuje swoje usługi z zakresu PR, media relations i komunikacji w marketingu medialnym, chociaż tłumaczy, że obecnie się nimi nie zajmuje. - Być może podejmę tę działalność, kiedy nie będę już pracował w RMF FM. Na razie nie zamierzam - wyjaśnia.

Marek Balawajder, fot. RMF FMArticle

Balawajder na stronie Dlamedia.info przedstawia swoją karierę dziennikarską i zapewnia: „Dzięki znajomości rynku, standardów i dostępnych formatów jesteśmy w stanie zaoferować przydatną analizę rynku mediów w Polsce i na świecie. Przeszkolimy, doradzimy opowiemy jak skutecznie komunikować do poprawy swojego wizerunku. Znamy reguły, którymi należy kierować się by odnieść sukces. Służymy skuteczną pomocą w zakresie poszukiwania nowoczesnych i nieszablonowych modeli promocji w marketingu medialnym”.

- Ponad rok temu założyłem jednoosobową działalność gospodarczą. Przez cały ten czas nie działałem w branży PR  i będzie tak póki pracuję w RMF FM - odpowiada Balawajder na pytania portalu Wirtualnemedia.pl. - Działalność, o jakiej można przeczytać na stronie, być może podejmę, kiedy nie będę już pracował w RMF FMF. Na razie nie zamierzam. Moi przełożeni zostali o wszystkim poinformowani - podkreśla.

Marek Balawajder w RMF FM pracuje od 1997 roku, a dyrektorem informacji jest od września 2012 roku (więcej na ten temat).

Według Radio Track, od lutego do kwietnia br. udział RMF FM w rynku radiowym wynosił 24,5 proc. (zobacz dane wszystkich rozgłośni ogólnopolskich).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dyrektor informacji RMF FM reklamuje się jako PR-owiec

35 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
ale jaja ;)
odpowiedź
User
Polones Copue
Jeszcze 15 lat temu to był mur, albo przynajmniej czerwona linia między dziennikarstwem, a PR. Można było przekroczyć tą linię tylko w jedną stronę.
A obecnie - "Wszyscy dziennikarze to PR...ytutki"... -?
odpowiedź
User
mike
Niestety ten przykład nie jest odosobniony. Wielu dziennikarzy pracujących w ogólnopolskich tytułach branżowych jest także rzecznikami prasowymi podmiotów, o których artykuły ukazują się potem w gazecie, w której pracują, oczywiście pod nazwiskiem ich kolegi. Wielu dziennikarzy lokalnych zatrudnionych na etatach albo będących stałymi współpracownikami, ma też założoną działalność polegającą na usługach PR i czynnie je realizuje. Na zawodach sportowych np. są PR-owcami sportowca, a chwilę później nagrywają materiał dla oddziału TVP o całych zawodach. Zeszmacenie niestety jest już normą, wystarczy wysłać informację prasową z maila media@iksinski.pl i podpisać się zespół xyz aby myśleć, że nikt się nie dowie, kto jest jej autorem. Niektórzy wcale się z tym nie kryją. Takich czasów dożyliśmy..../
odpowiedź