Dzieci domagają się od dorosłych proekologicznych działań w kampanii ING

Pod hasłem „Czy potrzebujmy aż petycji od naszych dzieci żeby coś zmienić” ruszyła kampania banku ING pokazująca, że działanie należy do dorosłych i to oni mogą dokonać zmiany. Działania przygotowały Gong, Brain i Mullenlowe MediaHub.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dzieci domagają się od dorosłych proekologicznych działań w kampanii ING

ING Bank Śląski przygotował kampanię, której inspiracją są dzieci i ich działania na rzecz poprawy sytuacji klimatycznej. To one - na swoją miarę - dają do zrozumienia dorosłym, że muszą na poważnie zająć się tym tematem.

W spocie dzieci w zabawny, ale zdecydowany sposób składają petycję dorosłym wskazując w niej problemy, które powinny być jak najszybciej rozwiązane. Są wśród nich właściwa segregacja śmieci, mniej plastiku, oszczędzanie wody. Puenta reklamy „Czy potrzebujmy aż petycji od naszych dzieci żeby coś zmienić” pokazuje, że działanie należy do dorosłych i to oni mogą dokonać zmiany.

Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich w telewizji, kinie i internecie (YouTube). Działania uzupełniają aktywności w social mediach, reklamy w oddziałach, POS i direct marketing.

„Hulaj bez spalin"

Kampanię wspiera oferta eko finansowania oraz akcja aktywacyjna „Hulaj bez spalin”, w której bank zachęca do poruszania się po mieście elektrycznymi skuterami i hulajnogami. W ramach akcji można wykorzystać 30 minut bezpłatnej jazdy pojazdami elektrycznymi! Dzięki temu każdy może przyczynić się do mniejszej emisji spalin w swoim otoczeniu.

Akcję przygotowały Brain (kreacja spotu i internet), Gong (akcja aktywacyjna), MullenLowe MediaHub (media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC